Czwartek, 8 grudnia 2016 r.

Imieniny: Marii, Wirgiliusza KONTRAST

Partner serwisu:

Polpharma doceniona za marketing i PR

Kategoria: Z życia branży
18.08.2014

Dwa projekty grupy Polpharma zostały uhonorowane prestiżowymi nagrodami w międzynarodowym konkursie na najlepsze kampanie marketingowe i PR The 2014 International Business Awards’ (potocznie Stevie Awards).

Nagroda Silver Stevie w kategorii ‘Communications or PR Campaign of the Year - Issues Management’ została przyznana kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”, w ramach której Polpharma przebadała już ponad 300 000 Polaków. Wcześniej kampania „Ciśnienie na życie” została wyróżniona nagrodą „Kampania Społeczna Roku” oraz złotem w międzynarodowym konkursie Magellan Awards.

Gold Stevie w kategorii ‘Other – Public Relations’ otrzymał projekt “Posmakuj świata”. Jest to międzynarodowa książka kucharska zawierająca unikalne przepisy pracowników Polpharmy z 17 różnych krajów. Książka została wydana w 3 językach (polski, angielski, rosyjski), w wersji papierowej oraz elektronicznej.

Źródło: www.polpharma.pl

Fot.: www.freeimages.com

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.