09 października 2014

Dwie kampanie Polpharmy nagrodzone

Kategoria: Z życia branży

Kampania marki Metafen „Można inaczej” i kampania społeczna "Ciśnienie na Życie" zostały nagrodzone brązowymi statuetkami w prestiżowym konkursie Effie Awards.

Dwie kampanie Polpharmy nagrodzone

Kampania "Można inaczej" otrzymała wyróżnienie w kategorii Leki i suplementy diety, "Ciśnienie na Życie" natomiast w kategorii Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR.

W tegorocznej edycji konkursu nominacje do nagród Effie otrzymało 77 kampanii. Prace były oceniane przez jury złożone z 75 doświadczonych marketerów pracujących pod opieką 5 przewodniczących grup jurorskich.

Effie ma największą rozpoznawalność w branży marketingowo-reklamowej i jest najbardziej cenionym konkursem w Polsce. Jest to jedyny prestiżowy konkurs nagradzający efektywne kampanie, których wyniki potwierdzają, że podjęta komunikacja marketingowa osiągnęła ponadprzeciętne efekty. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Yorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Licencję na prowadzenie konkursu w Polsce od 1999 r posiada Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Konkurs jest obecnie przeprowadzany w 40 krajach.

Źródło: Polpharma

Fot.: www.freeimages.com

Tagi: Ciśnienie na życie, Effie, Effie Awards, Kampania "Można inaczej", nagroda, Polpharma
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ