Niedziela, 4 grudnia 2016 r.

Imieniny: Barbary, Jana KONTRAST

Partner serwisu:

Pharmena zwiększa rentowność sprzedaży dermokosmetyków

Kategoria: Z życia branży
18.02.2015

Spółka biotechnologiczna odnotowała w IV kwartale 2014 r. skonsolidowane przychody na poziomie 4,12 mln zł wobec 3,39 mln zł rok wcześniej, co stanowi wzrost o 22%. Jest to efektem zwiększenia rentowności głównej, operacyjnej działalności spółki – sprzedaży produktów dermokosmetycznych.

– Największe pozytywne przełożenie na nasze przychody w ostatnim kwartale 2014 r. miała wyższa sprzedaż produktów z linii Dermena oraz promocja produktów dla sieci aptek. Kontynuujemy także inne działania związane ze zwiększeniem sprzedaży z głównego segmentu naszego biznesu, jak np. dalszy rozwój współpracy z sieciami aptecznymi DOZ i SuperPharm czy drogeryjnymi Hebe i Rossmann. Cały czas konsekwentnie rozszerzamy zakres produkcji dermokosmetyków, dla przykładu 9 nowych dermatologicznych produktów spółki wprowadzonych na rynek w latach 2012-2014 zapewniły nam w ubiegłym roku ponad 25% ogólnej sprzedaży. W okresie najbliższych trzech lat zamierzamy zwiększyć naszą ofertę o ponad 50 kolejnych produktów, dla porównania – obecnie mamy niewiele ponad 30 produktów – tłumaczy Konrad Palka, prezes zarządu Pharmena S.A.

Źródło: informacja prasowa

Fot. www.freeimages.com

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.