Partner serwisu
18 lutego 2015

Pharmena zwiększa rentowność sprzedaży dermokosmetyków

Kategoria: Z życia branży

Spółka biotechnologiczna odnotowała w IV kwartale 2014 r. skonsolidowane przychody na poziomie 4,12 mln zł wobec 3,39 mln zł rok wcześniej, co stanowi wzrost o 22%. Jest to efektem zwiększenia rentowności głównej, operacyjnej działalności spółki – sprzedaży produktów dermokosmetycznych.

Pharmena zwiększa rentowność sprzedaży dermokosmetyków

– Największe pozytywne przełożenie na nasze przychody w ostatnim kwartale 2014 r. miała wyższa sprzedaż produktów z linii Dermena oraz promocja produktów dla sieci aptek. Kontynuujemy także inne działania związane ze zwiększeniem sprzedaży z głównego segmentu naszego biznesu, jak np. dalszy rozwój współpracy z sieciami aptecznymi DOZ i SuperPharm czy drogeryjnymi Hebe i Rossmann. Cały czas konsekwentnie rozszerzamy zakres produkcji dermokosmetyków, dla przykładu 9 nowych dermatologicznych produktów spółki wprowadzonych na rynek w latach 2012-2014 zapewniły nam w ubiegłym roku ponad 25% ogólnej sprzedaży. W okresie najbliższych trzech lat zamierzamy zwiększyć naszą ofertę o ponad 50 kolejnych produktów, dla porównania – obecnie mamy niewiele ponad 30 produktów – tłumaczy Konrad Palka, prezes zarządu Pharmena S.A.

Źródło: informacja prasowa

Fot. www.freeimages.com

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ