Partner serwisu
26 lutego 2015

„Konar nie chce zapłonąć”, a widzowie płoną ze wstydu

Kategoria: Z życia branży

Czy reklama, która wskazuje, że prawdziwy mężczyzna wie, co robić, kiedy „konar nie chce zapłonąć” jest seksistowska i nie powinna być emitowana przed godz. 23? Rada Etyki Reklamy uważa, że nie – podaje rynekaptek.pl.

„Konar nie chce zapłonąć”, a widzowie płoną ze wstydu

Jeden z widzów zwrócił się z wnioskiem o uznanie reklamy produktu wspomagającego potencję „Braveran” (Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o) za sprzeczną z dobrymi obyczajami.

Więcej www.rynekaptek.pl

Fot i film: www.youtube.pl

 

Tagi: Braveran, Rada Etyki Reklamy, reklama, rynekaptek, środek wspomagający potencję
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ