Piątek, 2 grudnia 2016 r.

Imieniny: Pauliny, Piotra KONTRAST

Partner serwisu:

„Konar nie chce zapłonąć”, a widzowie płoną ze wstydu

Kategoria: Z życia branży
26.02.2015

Czy reklama, która wskazuje, że prawdziwy mężczyzna wie, co robić, kiedy „konar nie chce zapłonąć” jest seksistowska i nie powinna być emitowana przed godz. 23? Rada Etyki Reklamy uważa, że nie – podaje rynekaptek.pl.

Jeden z widzów zwrócił się z wnioskiem o uznanie reklamy produktu wspomagającego potencję „Braveran” (Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o) za sprzeczną z dobrymi obyczajami.

Więcej www.rynekaptek.pl

Fot i film: www.youtube.pl

 

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.