26 maja 2015

Nagroda dla kampanii „Przygotuj się na wstrząs”

Kategoria: Ciekawostki

Ogólnopolski program edukacyjno-informacyjny „Przygotuj się na wstrząs” został wyróżniony w prestiżowym konkursie „Kampania Społeczna Roku 2014” (w kategorii kampanie firm komercyjnych i fundacji firm).

Nagroda dla kampanii „Przygotuj się na wstrząs”

Jury złożone z ekspertów posiadających największe doświadczenie w marketingu społecznym, doceniło spektakularny efekt przedsięwzięcia polegający na zmianie postaw i świadomości lekarzy opiekujących się pacjentami z anafilaksją a także profesjonalną edukację pacjentów, dzięki której możliwe jest zmniejszenie przypadków zagrożenia życia związanego z gwałtowną reakcją organizmu na alergeny.

Była to już VII edycja Konkursu „ Kampania Społeczna Roku”. Uroczysta gala finałowa odbyła się 19 maja 2015 roku w warszawskim Teatrze Kamienica. Konkurs ma na celu profesjonalizację marketingu społecznego w Polsce. Dzięki Konkursowi możliwa jest promocja najlepszych praktyk oraz wymiana doświadczeń na temat kampanii realizowanych w Polsce i na świecie.  

 „Przygotuj się na wstrząs” to ogólnopolski program edukacyjno-informacyjny zainicjowany przez Polfę Warszawa grupa Polpharma zajmujący się kompleksowo problemem anafilaksji, nad którym patronat objęło Polskie Towarzystwo Alergologiczne. Celem Programu jest edukacja w zakresie przyczyn anafilaksji oraz zasad postępowania w chwili wystąpienia wstrząsu anafilaktycznego. Kampania ma pomóc w szybkim i trafnym rozpoznawaniu objawów oraz w prawidłowym udzieleniu pomocy osobie, u której rozwija się wstrząs anafilaktyczny.

Źródło i fot.: Polpharma

Tagi: Kampania Społeczna Roku 2014, Marketing społeczny, Polpharma, Przygotuj się na wstrząs
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ