Poniedziałek, 5 grudnia 2016 r.

Imieniny: Sabiny, Krystyny KONTRAST

Partner serwisu:

Platforma lojalnościowa TapOn z Vipera Cosmetics

Kategoria: Kosmetyki
24.06.2015

Klientki Vipera Cosmetics mogą już korzystać z programu lojalnościowego i promocji przy użyciu telefonów komórkowych. To efekt współpracy, jaką znany producent kosmetyków kolorowych nawiązał z TapOn – systemem do budowania i zarządzania relacjami z klientem.
 

Producent kosmetyków kolorowych Vipera Cosmetics dołączył do grona partnerów biznesowych TapOn. Firma jest dostawcą nowoczesnego systemu do budowania i zarządzania relacjami z klientem. Dzięki nawiązanej współpracy wszystkie stoiska Vipera Store zostały wyposażone w tablety, na których są wyświetlane informacje o aktualnych promocjach i ofertach specjalnych. Wystarczy zbliżyć do tabletu telefon komórkowy z uruchomioną aplikacją TapOn, aby urządzenia skomunikowały się i naliczyły punkty w programie lojalnościowym lub umożliwiły ich wymieniane na nagrody.

Klienci, którzy preferują tradycyjne rozwiązania mogą gromadzić punkty i odbierać nagrody także za pomocą standardowej karty lojalnościowej. Jednak TapOn w postaci aplikacji na smartfony daje użytkownikom więcej wygody i korzyści, np. podpowiada nowe promocje i bonusy oraz informuje o liczbie posiadanych punktów. Pozwala też otrzymywać wiadomości o akcjach specjalnych i zdobywać punkty za dodatkowe aktywności, np. polecenie danej usługi w serwisach social media, wypełnienie ankiety czy samo odwiedzenie stoiska Vipera Cosmetics w centrum handlowym. Z aplikacji TapOn klienci mogą korzystać za darmo, w dowolnym miejscu, bez konieczności obciążania portfela dodatkowymi kartami lojalnościowymi.

 

– Z punktu widzenia biznesu ogromną zaletą systemu jest możliwość pozostawania w stałym kontakcie z klientami i dostęp do funkcji analitycznych – powiedział Michał Filipek, twórca TapOn. – System pozwala m.in. automatycznie oszacować rentowność promocji oraz prowadzić badania opinii, które trafiają bezpośrednio na komórki konsumentów – dodaje Filipek.

 

Stoiska Vipera Cosmetics można znaleźć w centrach handlowych zlokalizowanych w wielu polskich miastach, w tym w największych aglomeracjach, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Lublinie i Wrocławiu. Klienci odwiedzający punkty Vipera Cosmetics mogą m.in. zamówić wykonanie profesjonalnego makijażu i manicure oraz kupić kosmetyki z bogatego asortymentu firmy.

Korzystanie z TapOn jest dla klientów darmowe. Aplikacja mobilna jest dostępna na wszystkie telefony z systemami Android, iOS (iPhone) oraz Windows Phone. Kartę lojalnościową można otrzymać odwiedzając dowolne stoisko Vipera Store, jak również odebrać w każdym innym punkcie partnerskim TapOn.

 

Źródło i fot. Vipera

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.