Partner serwisu
19 sierpnia 2015

Polki chętnie sięgają po suplementy diety

Kategoria: Leki roślinne i suplementy diety

Ponad połowa (58%) klientek aptek i drogerii przyznaje, że zażywa suplementy diety. Podobny odsetek badanych (54%) uważa, że suplementy diety mogą przynosić korzyści zdrowotne i można je zażywać bez ograniczeń. Najpopularniejszymi suplementami są te, które pozytywnie wpływają na włosy i paznokcie. Miejscem, gdzie respondentki najczęściej kupują suplementy diety są apteki (79%) – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.

Polki chętnie sięgają po suplementy diety

Suplementy diety są popularne wśród klientek aptek, drogerii i perfumerii, niezależnie od wieku respondentek.

 

Najczęściej stosowane suplementy diety (możliwość wyboru wielu odpowiedzi)

 

Źródło: ARC Rynek i Opinia, maj 2015

 

„Z naszego badania wynika, że po suplementy diety częściej sięgają kobiety, które starają się zawsze wyglądać na osobę zadbaną, a jednocześnie przyznają, że chciałyby bardziej o siebie dbać. Bycie osobą atrakcyjną jest dla nich ważne. To też częściej osoby lubiące próbować nowe produkty. Respondentki sięgające po suplementy średnio kupują też więcej kosmetyków do pielęgnacji, niż kobiety, które ich nie stosują” – mówi Katarzyna Knothe, badaczka z ARC Rynek i Opinia.

 

Informacja o badaniu

Badanie zostało przeprowadzone przez ARC Rynek i Opinia metodą CAWI (ankiety online) na własnym panelu badawczym epanel.pl, w dniach 14-18.05.2015 wśród kobiet, które w ciągu ostatnich 3 miesięcy kupiły dowolny produkt kosmetyczny i były osobami decyzyjnymi w zakresie tego zakupu. Próba, N=700. Próba reprezentatywna dla ogólnopolskiej populacji internautów pod względem płci, wieku, wielkości miejscowości zamieszkania i województwa.

 

ARC Rynek i Opinia już od ponad 22 lat przeprowadza badania marketingowe oraz sondaże opinii publicznej i ma stałe miejsce wśród najlepszych instytutów badawczych w Polsce. Dzięki przynależności do największej międzynarodowej sieci zrzeszającej niezależne agencje badawcze – IriS – realizuje projekty badawcze w Europie i na świecie. Instytut ARC Rynek i Opinia posiada certyfikat jakości pracy ankieterów PKJPA, a wszystkie badania są realizowane w zgodzie ze standardami ESOMAR-u. ARC Rynek i Opinia jest partnerem strategicznym projektu Superbrands 2013/2014, nagradzającego liderów wśród marek konsumenckich i biznesowych.

 

Źródło informacja prasowa
Fot. freeimages.com

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ