Środa, 7 grudnia 2016 r.

Imieniny: Ambrożego, Marcina KONTRAST

Partner serwisu:

Sponsoring a reklama leków

Kategoria: Prawo

Ostatnio zaobserwować można wzmożoną aktywność GIF w zakresie uznawania telewizyjnych spotów sponsorskich za reklamę produktu leczniczego. Jak wynika z uzasadnień do wydawanych decyzji, emitowane informacje o sponsorach wykraczają poza ramy czysto informacyjnych przekazów, spełniając jednocześnie funkcję reklamy w myśl prawa farmaceutycznego. Warto zatem przyjrzeć się obowiązującym regulacjom prawnym i kierunkom ich interpretacji, wytyczanym przez Inspektorat Farmaceutyczny...

Autor: Wojciech Olszewski

Artykuł został opublikowany w nr 1/2010 magazynu "Przemysł Farmaceutyczny"

 

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.