Wtorek, 6 grudnia 2016 r.

Imieniny: Mikołaja, Emiliana KONTRAST

Partner serwisu:

Nowa identyfikacja wizualna COLFARM

Kategoria: Z życia branży
17.05.2016

Zwieńczeniem kilkumiesięcznej współpracy z warszawską agencją reklamową Cztery Czwarte jest wdrożony projekt nowej identyfikacji wizualnej Zakładów Farmaceutycznych COLFARM.

Zmiana ta jest jednym z głównych elementów odzwierciedlających wielotorowy proces dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa, które z roku na rok osiąga coraz silniejszą pozycję rynkową.

Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity, visual identity) to jedno z podstawowych narzędzi służące do kreowania wizerunku firmy w przestrzeni rynkowej. Jej podstawową rolą jest wyróżnienie przedsiębiorstwa spośród innych, konkurencyjnych marek, dlatego niezwykle istotna jest spójność i czytelność całego systemu. Wśród kluczowych elementów systemu identyfikacji wizualnej znajduje się logotyp, stanowiący jego podstawę.

Nowe logo COLFARM nawiązuje do dotychczasowej kolorystyki, jednakże wzmacnia ją i wyraźnie odświeża za pomocą nowoczesnego kroju pisma i poprzez silnie zwizualizowany sygnet.

Źródło i fot.: Colfarm


 

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.