Środa, 7 grudnia 2016 r.

Imieniny: Ambrożego, Marcina KONTRAST

Partner serwisu:

Kilkaset tysięcy kobiet będzie mogło wypróbować kosmetyki Cashmere

Kategoria: Kosmetyki
07.06.2016

...za sprawą wklejki próbek w kobiecej prasie. Jest to jeden z elementów wiosennej kampanii reklamowej CASHMERE – innowacyjnych kosmetyków premium w portfolio firmy Dax Cosmetics.

Kampania ma charakter produktowo-wizerunkowy. Promuje świetnie przyjętą przez rynek nowość – fluid-bazę CASHMERE Make-up Blur Maxi Cover oraz bestsellerową bazę wygładzającą CASHMERE Secret, o niesłabnącej od ponad 10 lat doskonałej reputacji wśród konsumentek.

Kampania w prasie, która dotrze do 3,5 mln kobiet, obejmuje szereg tytułów kobiecych, m.in. Uroda Życia, Pani, Zwierciadło, In Style, Elle, Gala, Wysokie Obcasy. W wybranych tytułach pojawią się wklejki próbek, dzięki którym kilkaset tysięcy kobiet będzie mogło wypróbować kosmetyki Cashmere, będące podstawą trwałego i pięknego makijażu. Planowane są także działania PR w prasie i internecie oraz działania w social mediach.

Celem kampanii jest budowa wizerunku CASHMERE jako marki premium i dalszy wzrost jej rozpoznawalności oraz stworzenie możliwości przetestowania kosmetyków, które są cenione nie tylko przez dotychczasowe ich użytkowniczki, ale także przez profesjonalistów wizażu. 

Źródło i fot.: Dax Cosmetics

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.