Piątek, 9 grudnia 2016 r.

Imieniny: Wiesława, Leokadii KONTRAST

Partner serwisu:

Nowe rozwiązanie dla farmaceutów i właścicieli aptek

Kategoria: Ciekawostki
10.06.2016

Polska Grupa Farmaceutyczna uruchomiła nowoczesny system obsługi reklamacji i zwrotów. Dzięki unikatowemu rozwiązaniu informatycznemu złożenie reklamacji zajmuje teraz jedynie chwilę.

Platforma pharmbook.pl jest narzędziem przeznaczonym dla farmaceutów i właścicieli aptek. Portal oferuje szereg funkcjonalności pozwalających sprawnie zarządzać zakupami i administrowaniem w aptece. Z jednej strony daje aptekarzom możliwość przeglądania ofert promocyjnych, oferuje przestrzeń do wymiany informacji, doświadczeń i opinii, z drugiej zaś pozwala składać zamówienia oraz zarządzać  dokumentami, finansami i płatnościami.

PGF usprawnił system obsługi reklamacji i zwrotów poprzez wprowadzenie nowej funkcji na portalu pharmbook.pl. Teraz, dzięki automatyzacji i zintegrowaniu z systemem transakcyjnym mechanizm obsługi procesów zwrotu pozwala na znaczne przyśpieszenie i ułatwienie procedury reklamacyjnej.

Obsługa zwrotów i reklamacji za pośrednictwem pharmbook.pl została aktywowana kilka miesięcy temu i spotkała się już z dużym uznaniem aptekarzy. Z tego względu od 1 maja br. proces reklamacji jest realizowany wyłącznie w tej formie.

Wykorzystanie platformy pharmbook.pl pozwala na efektywną i bardziej zautomatyzowaną obsługę reklamacji. Wygodna wyszukiwarka ułatwia odnalezienie przedmiotu reklamacji poprzez: nazwę preparatu, numer serii, datę ważności, kod kreskowy czy numer faktury, a następnie podpowiada, jakie dane należy uwzględnić w protokole reklamacji, likwidując tym samym możliwość błędnego wypełnienia.

Reklamację lub zwrot można utworzyć zarówno w odniesieniu do całej faktury, jak i dowolnie wybranych pozycji. Na portalu dostępny jest stały podgląd faktur wystawionych przez PGF; możliwe jest także złożenie reklamacji dotyczącej towarów zakupionych w ramach dystrybucji bezpośredniej (Astra Zeneca, GlaxoSmithKline). Dokumentacja jest archiwizowana w wersji elektronicznej i dostępna online bez ograniczeń czasowych.

Łatwość prowadzenia działań posprzedażowych, a także pełna informacja o stanie zgłoszenia, przekłada się na skrócenie czasu realizacji reklamacji zaledwie do 24 godzin oraz na budowanie trwałych relacji biznesowych z klientami. Zespół pharmbook.pl w dalszym ciągu pracuje nad wprowadzaniem nowych rozwiązań, które ułatwią pracę aptekarzom.

Portal pharmbook.pl gwarantuje wygodę i bezpieczeństwo obsługi, dzięki czemu zdobywa zaufanie aptekarzy. Już blisko 10 tysięcy farmaceutów korzysta z tej platformy każdego dnia.

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.