Partner serwisu
23 czerwca 2016

Wystartowała kampania reklamowa Ulgix Laxi

Kategoria: Ciekawostki

Trwa kampania reklamowa leku OTC z oferty PPF Hasco-Lek - Ulgix Laxi. To najnowszy produkt z rodziny Ulgix dedykowanej problemom gastrycznym. Ulgix Laxi jest jedynym dostępnym na rynku lekiem w postaci płynnej kapsułki, który zapobiega i leczy przewlekłe zaparcia. Kampania kierowana jest do kobiet poszukujących nowych i skutecznych sposobów w walce z zaparciami.

Wystartowała kampania reklamowa Ulgix Laxi

Bohaterkami spotu są kobiety, które częściej niż mężczyźni zmagają się z zaparciami, a ich problem narasta z wiekiem. Siedzący tryb życia oraz konieczność stosowania leków potęgują tę dolegliwość. Zawiedzione tzw. metodami tradycyjnymi, poszukują innych bezpiecznych sposobów. Ulgę przynosi im Ulgix Laxi zawierający dokuzynian sodu zamknięty w łatwej do połykania miękkiej kapsułce

Dokuzynain sodu to substancja, którą stosuje się, kiedy naturalne środki profilaktyki zaparć, takie jak picie wody, aktywność fizyczna, spożywanie bogatych w błonnik owoców i warzyw okazują się niewystarczające. Dokuzynian sodu jest optymalnym rozwiązaniem, w przeciwieństwie do środków, które pobudzają perystaltykę jelit, a po dłuższym stosowaniu mogą „rozleniwić jelito” i być przyczyną wtórnych zaparć.

Kreację przygotowała GPD Agency. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Kampania obejmuje swoim zasięgiem kanały telewizyjne TVN, TVP, Polsat oraz ich stacje niszowe.

 

Źródło i fot.: Hasco-Lek

Tagi: dokuzynian sodu, GPD Agency, PPF Hasco-Lek, Ulgix Laxi, zaparcia
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ