25 lipca 2016

Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Emolium

Kategoria: Kosmetyki

W połowie lipca rozpoczęła się ogólnopolska kampania telewizyjna marki Emolium®, aktywnych emolientów stworzonych z myślą o pielęgnacji oraz ochronie skóry dzieci i dorosłych. Komunikacja skoncentrowana jest na linii Emolium® od 1. dnia życia, przeznaczonej dla delikatnej skóry najmłodszych. Idea kreatywna spotu oparta jest na porównaniu ochrony, którą zapewnia Emolium do naturalnej ochrony jeszcze przed narodzinami, w brzuchu mamy.

Ogólnopolska kampania telewizyjna marki Emolium

"Jako mama pragniesz dla swojego dziecka najlepszej ochrony, takiej jaką ma, zanim się urodzi" - tak rozpoczyna się spot marki Emolium®. Kampanię kierujemy do mam, które szukają najlepszej pielęgnacji dla skóry swojego dziecka już od pierwszych dni życia. Marka Emolium®, numer jeden w rekomendacji pediatrów1, odpowiada na tę potrzebę kompleksową linią produktów, które zapewniają naturalną ochronę delikatnej skóry najmłodszych.” – mówi Michał Dąbrowski, Marketing Manager Sanofi Consumer Healthcare.

Reklama prezentuje najważniejsze cechy produktów, które dzięki zawartości wysokiej jakości składników nawilżających oraz olejów naturalnych, tworzą płaszcz ochronny na skórze, ograniczając ryzyko podrażnień.

Spot reklamowy można obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz na kanałach tematycznych, a także w internecie w formacie VOD, w tym w mediach społecznościowych: Facebook, YouTube.

Reklamę przygotowała agencja Publicis Poland, przy współpracy z domem produkcyjnym Tyrka Studio oraz studiem postprodukcji BadiBadi. Spot wyreżyserowała Magda Targosz, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Emolium®

to aktywne emolienty, stworzone z myślą o pielęgnacji i ochronie skóry dzieci i dorosłych. Dostarczają skórze składniki niezbędne do prawidłowego funkcjonowania. Rekomendowane są do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej, suchej, skłonnej do alergii lub atopowej. Bogate formuły oparte na sprawdzonych składnikach działają kompleksowo i długotrwale zarówno na powierzchni jak i w głębi naskórka, chroniąc skórę dzieci i dorosłych. Emolium od lat cieszy się zaufaniem lekarzy dermatologów i pediatrów, farmaceutów oraz konsumentów. Jest laureatem licznych nagród przyznawanych przez te środowiska.

Tagi: Emolium, kampania telewizyjna, Marketing Manager Sanofi Consumer Healthcare, Michał Dąbrowski, Sanofi
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ