Partner serwisu
07 marca 2017

Aflofarm wyróżniony za działania w ramach kampanii „Piękna bo Zdrowa”

Kategoria: Z życia branży

Iladian, marka produktów wspierających zdrowie intymne kobiet, otrzymał statuetkę za pomoc w działaniach VIII edycji ogólnopolskiej kampanii „Piękna bo Zdrowa”. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych. Iladian to marka stworzona przez Aflofarm Farmacja Polska – wiodącą firmę na rynku farmaceutycznym w Polsce.

Aflofarm wyróżniony za działania w ramach kampanii „Piękna bo Zdrowa”

VIII edycja kampanii „Piękna bo Zdrowa” organizowanej przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości wystartowała 21 stycznia pod hasłem „Wpadnij na przegląd do ginekologa”. Według badań przeprowadzonych w ramach kampanii przez IQS, co trzecia kobieta w Polsce wykonuje badania cytologiczne rzadziej niż raz na dwa lata, a 1/5 Polek nie wykonała w swoim życiu nawet jednej cytologii. Analizy potwierdzają także, że wraz z wiekiem kobiety coraz rzadziej dbają o profilaktyczne badania u ginekologa – tylko 60% Polek po 40 roku życia bada się regularnie. Dodatkowo według danych Polskiej Unii Onkologii, każdego roku u 3500 Polek diagnozowany jest nowotwór, a połowa z nich może nigdy nie wyzdrowieć, ponieważ zgłosiła się do lekarza zbyt późno.

Marcin Ochocki, ekspert marki Iladian, zaznacza, że to budowanie świadomości kobiet w temacie profilaktyki i chorób narządów rodnych jest kluczem do poprawienia tych statystyk. – Wiele chorób ginekologicznych nie daje bolesnych objawów w początkowym etapie rozwoju, dlatego świadomość potrzeby regularnych badań może ratować życie – wskazuje Marcin Ochocki.

Iladian jako sponsor generalny kampanii „Piękna bo Zdrowia” również zachęca kobiety do regularnego przeglądu swojego stanu zdrowia u ginekologa.

– Cieszymy się, że możemy wesprzeć kampanię, dzięki której wśród kobiet w Polsce wzrasta przekonanie, że warto poświęcić czas na wizytę u ginekologa, a tysiące z nich będzie miało szansę wykonać w ramach kampanii bezpłatnie badania cytologiczne – mówi Andrzej Tomasik, business unit manager w Aflofarm Farmacja Polska. – Aby jeszcze bardziej poszerzyć zasięg kampanii zdecydowaliśmy się poinformować o niej także w naszych spotach reklamowych, których emisja odbywała się we wszystkich dużych stacjach telewizyjnych w kraju –  dodaje Andrzej Tomasik. 

Iladian za wsparcie finansowe kampanii oraz za dodatkowe działania w ramach akcji został wyróżniony statuetką Kwiatu Kobiecości. Nagroda została wręczona podczas finałowej gali kampanii, która odbyła się 1 marca w Teatrze Palladium w Warszawie.

 

 

Źródło: informacja prasowa

fot.: 123rf.com

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ