Partner serwisu
12 marca 2018

Które marki wydały najwięcej na reklamę?

Kategoria: Z życia branży

Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe w lutym 2018 roku w wybranych branżach: farmaceutycznej, handlowej, motoryzacyjnej, finansowej i telekomunikacyjnej. Największe wydatki generują reklamy branży farmaceutycznej (produkty na przeziębienie i grypę) oraz handlowej (sklepy z elektroniką).

Które marki wydały najwięcej na reklamę?

W rankingu marek z branży farmaceutycznej o największych wydatkach reklamowych na pierwszym miejscu – podobnie jak miesiąc temu – znalazła się marka Molekin D3 z budżetem wynoszącym niemal 8 mln zł. Kolejne miejsca na podium zestawienia zajęły Ibuprom oraz NeoMag.

źródło: Instytut Monitorowania Mediów
fot. Innstytut Monitorowania Mediów
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ