Partner serwisu
19 marca 2018

L’Oreal po raz pierwszy w historii kupił firmę technologiczną

Kategoria: Kosmetyki

L’Oreal przejął kanadyjską firmę Modiface, która wykorzystuje technologię AI i AR, by pomagać konsumentkom w nakładaniu wirtualnego makijażu. Firma stworzyła aplikacje dla takich marek jak Estée Lauder i Sephora.

L’Oreal po raz pierwszy w historii kupił firmę technologiczną

Modiface powstała 11 lat temu w Toronto. Zatrudnia 70 inżynierów, badaczy i naukowców. Zarówno ona, jak i L’Oreal pracują nad systemem, który skanuje twarz i rekomenduje na tej podstawie produkty do pielęgnacji cery. Analiza uwzględnia stopień nawilżenia skóry, pigmentację czy widoczność zmarszczek.

W 2014 r. L’Oreal uruchomił aplikację do wirtualnego makijażu, którą pobrano 20 mln razy.

W technologię augmented reality pozwalającą konsumentkom wypróbować wirtualny makijaż inwestują wszystkie największe marki kosmetyczne. Takie aplikacje mają także Maybelline, CoverGirl, Rimmel London, Cargo, Smashbox, Sephora i Estée Lauder.

Najbardziej zaawansowane jest rozwiązanie oferowane przez Sephorę, która dotychczas również współpracowała z Modiface. Dzięki aplikacji Virtual Artist można wypróbować 8 tys. produktów.

źródło: Marketing przy kawie
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ