Partner serwisu
08 października 2018

Unilever testuje nowe formy współpracy z influencerami

Kategoria: Z życia branży

Wiceprezes Unilevera Luis Di Como potwierdził, że koncern chce zwiększyć zaangażowanie w influencer marketing. Namawia jednak branżę marketingową do nawiązywania długoterminowych relacji z influencerami i wyeliminowania tych, którzy mają fałszywych obserwujących.

Unilever testuje nowe formy współpracy z influencerami

Jak zauważył Di Como, aż 65% globalnych firm deklaruje zwiększenie wydatków na influencer marketing. Jego zdaniem reklamodawcy faktycznie zrobią tak tylko wtedy, jeśli uda się wyeliminować problem fałszywych zasięgów. Unilever czy L’Oreal mają już sformalizowane procesy analizy i oceny tego, czy influencer pasuje do marki i czy swoich obserwujących pozyskał legalnie.

więcej na: https://marketingprzykawie.pl/espresso/unilever-testuje-nowe-formy-wspolpracy-influencerami/?utm_source=freshmail&utm_medium=email&utm_campaign=181008-newsletter

źródło: Marketing przy kawie
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ