Partner serwisu
10 października 2018

Colon C z nową kampanią od Communication Unlimited

Kategoria: Aktualności

Zadaniem agencji było stworzenie nowego konceptu komunikacyjnego dla Colon C. Właściciel marki, Orkla Care S.A. po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z CU i jej specjalistami od wizerunku marki.

Colon C z nową kampanią od Communication Unlimited

Colon C reguluje pracę jelit ijest rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Dietetyki w dietoterapii zaparć. Zawiera on naturalne składniki, które oczyszczają jelita, regulują rytm wypróżnień1, oraz uzupełniają ich mikroflorę jelit2. Przygotowanie kreacji dla produktu stosowanego przy problemach z wypróżnianiem wymaga szczególnego podejścia do tematu. Staraliśmy się subtelnie, ale w klarowny sposób przekazać informacje o jego działaniu. Dlatego zaproponowany przez nas key visual obrazuje sposób używania produktu - szklankę z wodą, łyżeczkę i proszek oraz end benefit - zdjęcie płaskiego brzucha. Dodatkowo, zamiast osoby cierpiącej na zaparcia podmiotem zostały…jelita, które potrzebują pomocy. Ten zabieg zdecydowanie złagodzil komunikat. Charakteru przekazowi nadaliśmy poprzez przycisk „play” i hasło – Włącz przemianę. – mówi Rafał Grzeszkowski, Dyrektor Kreatywny CU.

Agencja opracowała dwa rodzaje reklam prasowych. Oprócz standardowego key visuala CU zaproponowała również jego wersję do samplingu. W efekcie w gazetach pojawią się również reklamy zawierające saszetki z produktem. Kampania rozpoczęła się 26 września i przewidziana jest w takich mediach, jak Prasa i internet. Zakupem powierzchni reklamowej zajmuje się agencja Universal McCann.

  • Łupina nasienna babki jajowatej
  • Lactobacillus acidophilus i Bifidobacterium lactis
źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ