Partner serwisu
19 maja 2020

WEBINARIUM BMP: Pandemia a rynek kosmetyków naturalnych

Kategoria: Kosmetyki

Obecna sytuacja epidemiologiczna wpłynęła na nasze życie we wszystkich obszarach. W tym trudnym okresie niewątpliwie wielu wyzwań dla całej gospodarki – firmy kosmetyczne stanęły przed nie lada wyzwaniem. Co się zmienić musiało, jak pandemia wpłynęła na asortyment, pracę, komunikację z klientem? Jak zareagował rynek, konsument? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w czasie webinarium.

Webinarium odbędzie się 28 maja o godz. 11.00.

Link do rejestracji: http://kierunekbmp.clickmeeting.com/kosmetyki/register

 

Tematyka:

  • miejsce kosmetyków naturalnych w nowej rzeczywistości
  • perspektyw rozwoju na przyszłość
  • zmiany w trendach
  • zmiany w komunikacji z klientem itd.

 

Spotkanie poprowadzi Dominika Chirek

Prawniczka specjalizująca się m.in. w prawie kosmetycznym. Autorka wielu publikacji o kosmetykach naturalnych i zdrowej żywności. Prowadzi własnego bloga www.naturalnieproste.com.

 

„Reklama kosmetyków na mnie nie działa, dopiero lista składników – to hasło, którym kieruję się od ponad 10 lat”.

 

 

 

 

O działaniu swojej firmy w czasie pandemii, trudnościach i sposobach na radzenie sobie z nimi, zmianie asortymentu zgodnie z aktualnymi potrzebami, komunikacji z klientem, trendach, które pojawiają się na rynku kosmetyków, w tym tych naturalnych, opowiedzą:

 

Anna Rutkowska-Didiuk

współwłaścicielka, Mokosh Cosmetics

Współwłaściciel firmy Mokosh Sp. z o.o. Sp.k. produkującej kosmetyki naturalne pod brandem Mokosh Cosmetics i świadczącej usługi w zakresie produkcji kontraktowej. W Mokosh jest odpowiedzialna za handel zagraniczny, zarządzanie produkcją, a także zagadnienia prawno-księgowe. Z wykształcenia psycholog społeczny. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako trener, coach biznesu i konsultant, współpracując z firmami szkoleniowymi i międzynarodowymi korporacjami. Prywatnie jej pasjami są: fotografia i sport.

Mokosh Cosmetics produkuje wyjątkowe kosmetyki naturalne, które ujmują jakością i doborem surowców, konsystencją i zapachem. Receptury produktów Mokosh są owocem wspólnej pracy technologów i kosmetologów, dlatego tak dobrze odpowiadają realnym potrzebom klientów.

Nazwa firmy pochodzi od starosłowiańskiej Mokosz, bogini ziemi, wilgoci, urodzaju i płodności, która w pradawnych wierzeniach opiekowała się plonami i kobietami. Mokosh korzysta z jej darów tworząc receptury swoich kosmetyków. Do ich produkcji używane są jedynie starannie wyselekcjonowane, w większości organiczne surowce o potwierdzonym działaniu.

 

Hanna Kurcińska

właścicielka marki kosmetyków naturalnych Hagi Cosmetics

Chemiczka/kosmetolożka, współzałożycielka Hagi Cosmetics i Hagi Baby, produkujących naturalne, ręcznie wytwarzane kosmetyki dla dorosłych i dzieci. Wszystkie produkty Hagi powstają zgodne z wymogami firm certyfikujących kosmetyki naturalne i organiczne.

 

Jesteśmy młodą, prężnie rozwijającą się polską marką, która zrodziła się z przenikania świata nauki i dobroczynnej natury. Z istniejącego od 2000 roku laboratorium chemicznego wyłoniło się laboratorium kosmetyczne. Do produkcji naturalnych kosmetyków zachęciło nas bogactwo i harmonia składu surowców kosmetycznych pochodzących z natury. Nasze produkty przynoszą długotrwałe efekty poprawy nawilżenia, odżywienia i natłuszczenia. Delikatnie pielęgnują, poprawiają zdrowy wygląd i przywracają stan równowagi płaszcza ochronnego skóry, a jednocześnie wprowadzają w dobry nastrój dzięki autorskim kompozycjom zapachowym. Starannie dobieramy receptury i surowce, by powstał bezpieczny i łagodny kosmetyk odpowiedni dla każdego typu skóry. Produkując kosmetyki naturalne przyczyniamy się do zwiększenia dbałości o zdrowie i piękno człowieka oraz ochronę środowiska. Nasze standardy są zgodnie z wymogami firm certyfikujących kosmetyki naturalne i organiczne. Produkujemy krótkie serie wytwarzane ręcznie i wyłącznie metodą tradycyjną. W naszej ofercie jest ponad 50 produktów z linii Hagi Cosmetics oraz 5 produktów z najnowszej linii Hagi Baby – kosmetyków do pielęgnacji dzieci i niemowląt.

W proces powstawania naszych kosmetyków wkładamy pasję i ogromny ładunek pozytywnej energii. Od samego początku, niezmiennie wszystkie produkty wytwarzamy samodzielnie - przez koncepcję, receptury, pomysły na opakowania, aż po efekt ostateczny. W zespole HAGI pracują kosmetolodzy, chemicy, specjaliści do spraw jakości, zapachów i bezpieczeństwa kosmetyków oraz kilka artystycznych dusz z głowami pełnymi pomysłów. Jesteśmy w 100% HANDMADE IN POLAND.

 

Daria Prochenka

prezes zarządu CLOCHEE

Współzałożycielka i prezes firmy Clochee. Przez wiele lat szukała wśród produktów zdrowych „ideałów”. W końcu postanowiła wziąć sprawy w swoje ręce. W ten sposób powstały marki kosmetyków naturalnych Clochee, Pure by Clochee, Clochee SPA oraz Clochee MEN.

Prywatną i zawodową misją Darii jest pokazanie, że „powrót do natury” jest nie tylko modą i pustym sloganem, a zmiana na ekologiczny tryb życia może być łatwa i przyjemna.

 

Clochee to polska marka, która specjalizuje się w tworzeniu naturalnych, wegańskich kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała.

Celem dla nas jest stworzenie jak najbardziej doskonałych kosmetyków, w pełni naturalnych, bezpiecznych i zdrowych. Clochee wykorzystuje siły drzemiące w naturze, w roślinach i minerałach, pozostając w zgodzie ze środowiskiem. Nasze kosmetyki bazują m.in na delikatnych substancjach myjących, tłoczonych na zimno olejach, masłach i ekstraktach roślinnych, czy też konserwantach pochodzenia naturalnego.

Nie idziemy na skróty. Budując ekologiczną markę nie zadowalamy się półproduktami. Bierzemy odpowiedzialność za proces tworzenia i opakowania. Nasze otoczenie i ścieżka produkcyjna są dla nas tak samo ważne jak efekt końcowy. Pilnujemy, aby wszystkie opakowania pochodziły z surowców wtórnych lub można było je poddać recyklingowi.

Siła Clochee to nie tylko doskonała jakość produktów i ekologiczne podejście do świata.

 

Aldona Senczkowska-Soroka

redaktor czasopisma branżowego „Przemysł Farmaceutyczny” zawierającego dodatek „Przemysł Kosmetyczny” oraz portali kierunekFARMACJA.pl oraz kierunekKOSMETYKI.pl

sekretarz Komisji Ekspertów programu Naturalne POLSKIE

fot. 123rf/zdjęcie ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ