Niedziela, 11 grudnia 2016 r.

Imieniny: Damazego, Daniela KONTRAST

Partner serwisu:

Rozmowa z...

US Pharmacia, dostarczając na rynek ponad 110 mln opakowań leków rocznie, systematycznie wdraża technologie umożliwiające zmniejszenie zużycia mediów. O działaniach proekologicznych firmy, dających konkretne wyniki ekonomiczne, mówią: Rajmund Janicki – starszy specjalista ds. mediów technicznych oraz Barbara Przygoda – kierownik BHP i OŚ.

czytaj dalej

Efektywność, racjonalne wykorzystanie zasobów i w końcu oszczędności – to elementy kluczowe zwłaszcza w dobie kryzysu. Czy można je uzyskać przez outsourcing? Odpowiada Aleksandra Matuszak, prezes zarządu Curtis Health Caps Sp. z o.o. – firmy specjalizującej się w produkcji kapsułek miękkich.

czytaj dalej

Sukces rynkowy Aflofarmu nie płynie wyłącznie z faktu, że firma jest największym reklamodawcą w branży farmaceutycznej. Za promocyjnymi kampaniami stoi bowiem innowacyjność produktów uzyskiwana dzięki nowoczesnemu parkowi technologicznemu oraz ciągłym inwestycjom w badania i rozwój.

czytaj dalej

– To ważne, aby poszczególne oddziały firmy wzajemnie sobie pomagały. Mamy wspólny cel, do którego należy dążyć poprzez pracę zespołową. Tylko wtedy można osiągnąć sukces – mówi Andrea Johannes, dyrektor fabryki GlaxoSmithKline w Poznaniu.

czytaj dalej

„Dla polskich firm kluczowym czynnikiem są inwestycje w innowacje, gdyż tylko one zapewnią im konkurencyjność na rynkach globalnych” – mówi Maciej Adamkiewicz – prezes Grupy Adamed.

czytaj dalej

„Staramy się nie tylko wykorzystywać obowiązujące trendy, ale również patrzeć w przyszłość i wyprzedzać oczekiwania konsumentów. Dlatego też nasze produkty czasami stają się motorem napędowym całej branży” – mówi Elżbieta Gugulska – prezes firmy Polski Lek S.A. produkującej m.in. suplementy diety marki Plusssz.

czytaj dalej

Tradycja i świeżość pomysłów – czy to dobre połączenie? – odpowiada prezes Polfy Łódź, Marko Dolžan.

czytaj dalej

Nowelizacja ustawy refundacyjnej jest jednym z najważniejszych wydarzeń w branży farmaceutycznej. Krajowi producenci obawiają się, że niektóre jej rozwiązania doprowadzą do zahamowania rozwoju polskich firm produkujących leki generyczne. Czy słusznie? Stanowisko w tej sprawie zabiera Adam Fronczak, podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia.

czytaj dalej

„Nie jest ważne, gdzie jest pakowalnia, ale ważne, gdzie wymyślony został projekt lekowy”. O tym, czy w Polsce mogą powstawać innowacyjne farmaceutyki, o barierach przy wdrażaniu nowych leków mówi prof. Jarosław Dastych – prezes firmy Proteon Pharmaceuticals, zajmującej się konstruowaniem leków bazujących na bakteriofagach.

czytaj dalej

„We wrześniu 2010 roku stwierdziliśmy obecność w aptekach sześciu sfałszowanych suplementów diety. Dwa kolejne sfałszowania wykryliśmy w tym roku” – mówi prof. Zbigniew Edward Fijałek – dyrektor Narodowego Instytutu Leków. Czy w związku z tym nasz kraj jest całkowicie bezpieczny pod kątem jakości farmaceutyków?

czytaj dalej

6 5 4

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.