Poniedziałek, 5 grudnia 2016 r.

Imieniny: Sabiny, Krystyny KONTRAST

Partner serwisu:

Kosmetyki

Wzrost produkcji i sprzedaży kosmetyków w ostatnich latach oscylował wokół 10-12 proc. Dziś tempo nieco wyhamowało, ale i tak polski rynek jest jednym z szybciej rozwijających się w Europie. W ubiegłym roku, jak podaje resort gospodarki, wart był 3,4 mld euro. Zmiana preferencji klientów powoduje, że producenci w Polsce szukają naturalnych surowców do wytwarzania kosmetyków.

czytaj dalej

Nowoczesne laboratoria, znakomici naukowcy, publikacje naukowe o znaczeniu dla rozwoju światowej kosmetologii oraz innowacyjne badania prowadzone na najwyższym poziomie  - takie właśnie jest Centrum Naukowo-Badawcze Dr Irena Eris.

czytaj dalej

Słyniemy z szokowania

Rozmawiała Patrycja Misterek | 13-10-2015

O kontrowersyjnych surowcach kosmetycznych i innych sposobach na wyróżnianie się na rynku opowiada Patricia Popławska – prezes zarządu Clareny – firmy produkującej kosmetyki do użytku profesjonalnego oraz urządzenia do zabiegów.

czytaj dalej

23 września w Warszawie Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona otrzymało nagrodę Ambasadora Polskiej Gospodarki 2015 w kategorii Eksporter z rąk wicepremiera i ministra gospodarki Janusza Piechocińskiego oraz prezesa Business Centre Club Marka Goliszewskiego.

czytaj dalej

Jeszcze 100 lat temu żadna szanująca się kobieta nie wyszłaby z domu bez parasolki, kapelusza, długiej sukni i rękawiczek chroniących skórę przed słońcem. Opalenizna była zarezerwowana tylko dla osób pracujących w polu. Modę na opaleniznę wykreowała w latach 20-tych XX wieku Coco Chanel - zaprojektowała nie tak odległe współczesnym kostiumy kąpielowe i ta moda trwa.

czytaj dalej

Jeszcze 100 lat temu żadna szanująca się kobieta nie wyszłaby z domu bez parasolki, kapelusza, długiej sukni i rękawiczek chroniących skórę przed słońcem. Opalenizna była zarezerwowana tylko dla osób pracujących w polu. Modę na opaleniznę wykreowała w latach 20-tych XX wieku Coco Chanel - zaprojektowała nie tak odległe współczesnym kostiumy kąpielowe i ta moda trwa.

czytaj dalej

Chciał być lekarzem. Poszedł jednak na farmację. Stworzył swój pierwszy, słynny do dziś krem oliwkowy. Miał wtedy 42 lata, a ten kosmetyk zmienił jego życie. Od tego czasu minęło ćwierć wieku, a rodzinna firma Zenona Ziaji jest wiodącym graczem na rynku kosmetyków w Polsce.

czytaj dalej

Zobacz specyfikę działalności Fabryki Substancji Zapachowych Pollena Aroma sp. z o.o. w Nowym Dworze Mazowieckim.

czytaj dalej

Od 15 lat Oriflame jest członkiem fundacji World Childhood Foundation, której celem jest pomóc dzieciom porzuconym i wykorzystywanym spełnić marzenia oraz zapewnić lepszą przyszłość. Tenderly Promise to nowy zapach, z którego dochód zostanie przeznaczony na spełnienie marzeń tych najbardziej potrzebujących. 

czytaj dalej

Clarena Medica to 5 linii kosmeceutyków o udowodnionych właściwościach leczniczych i pielęgnacyjnych. Zastosowane w nich najnowsze technologie oraz innowacyjne surowce z całego świata gwarantują wysoką skuteczność działania.

czytaj dalej

Trafić pod strzechy, czyli zrobić doskonały produkt za możliwie niską cenę - o celach swojego przedsiębiorstwa mówi Zenon Ziaja. 

czytaj dalej

Zarówno w Polsce, jak i zagranicą, coraz częściej powstają laboratoria kosmetyczne, które specjalizują się w tworzeniu niepowtarzalnych kosmetyków, przeznaczonych dla konkretnej osoby - pisze Izabela Marczak na www.innpoland.pl.

czytaj dalej

17 16 15

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.