Niedziela, 25 czerwca 2017 r.

Imieniny: Wilhelma, Doroty KONTRAST

pf_2017
Partner serwisu:

Z życia branży

Resort zdrowia uzasadni w czwartek na sejmowej komisji najważniejsze założenia nowelizacji ustawy refundacyjnej. Zmiana ma skorygować błędy dotychczasowych przepisów obowiązujących od 2011 roku. Branża farmaceutyczna pozytywnie ocenia część jej założeń, ale obawia się, że nowe przepisy mogą faworyzować zagraniczne koncerny. Tymczasem polska branża farmaceutyczna odpowiada za bezpieczeństwo lekowe kraju i jest jednym z najbardziej innowacyjnych sektorów rodzimej gospodarki. 

czytaj dalej

Na targach Hannover Messe w dniach 24-28 kwietnia firma COPA-DATA zaprezentuje, w jaki sposób można wykorzystać przemysłowy Internet rzeczy w nowoczesnych maszynach. Technologiczne interakcje pomiędzy zenon (systemem oprogramowania COPA-DATA dla automatyki przemysłowej) i chmurą Microsoft Azure, zostaną zaprezentowane wspólnie z międzynarodowym producentem sprzętu, firmą KHS na stoisku Microsoft w hali 7, stanowisko C40.

czytaj dalej

DuPont wydzieli część swoich aktywów DuPont Crop Protection i nabędzie aktywa FMC w obszarze Health & Nutrition. Transakcja stanowi istotny krok w kierunku połączenia DuPont z Dow i utrzymuje znaczący potencjał tworzenia wartości strategicznych dla fuzji. Zakończenie połączenia z Dow powinno nastąpić między 1 sierpnia a 1 września.

czytaj dalej

30 marca br. Zarząd spółki przyjął uchwałę dotyczącą kontynuacji dotychczas prowadzonych projektów badawczych, jak i rozpoczęcia prac nad kolejnymi lekami.  

czytaj dalej

Po kilkumiesięcznym okresie zakończyły się prace związane z przejęciem przedsiębiorstwa P. P.-F. Apipol-Farma Sp. z o.o. przez krakowskiego producenta leków Farmina sp. z o.o. Z dniem 22.03.17 r. produkty oraz marka Apipol-Farma stają się własnością Farminy wraz z zakładem produkcji farmaceutycznej w Myślenicach koło Krakowa, gdzie kontynuowana będzie nieprzerwanie działalność, teraz funkcjonując pod nazwą Farmina sp. z o.o.

czytaj dalej

Jak wynika z najnowszego raportu PMR „Handel internetowy produktami OTC w Polsce 2017. Analiza rynku i prognozy rozwoju na lata 2017-2022” w 2016 r. w Polsce lek OTC kupiło 7 na 10 osób (w różnych kanałach sprzedaży, przy czym apteki tradycyjne pozostają głównym miejscem zakupu).

czytaj dalej

Selvita S.A.,  jedna z największych firm biotechnologicznych w Europie, ogłosiła dzisiaj zawarcie globalnej umowy licencyjnej z Berlin-Chemie Menarini, spółką włoskiej Grupy Menarini, dotyczącej projektu SEL24, będącego dualnym inhibitorem kinaz PIM oraz FLT3, który aktualnie znajduje się w badaniach I/II fazy klinicznej w opornej postaci ostrej białaczki szpikowej (ang. acute myeloid leukemia, AML).

czytaj dalej

Ponad połowa Polaków doświadczyła sytuacji, w której ich lek nie był dostępny w aptece – wynika z badania portalu GdziePoLek.pl i Fundacji My Pacjenci. Preferowanym przez pacjentów rozwiązaniem problemu jest możliwość sprawdzenia w internecie, która apteka dysponuje poszukiwanym lekiem, lub zamówienia go wcześniej.

czytaj dalej

Rozwiązanie Rockwell Automation to skalowalna, kompleksowa platforma wspierająca serializację, którą można z łatwością zintegrować z istniejącym procesem produkcyjnym, poprawiając widoczność danych na przestrzeni całego przedsiębiorstwa w myśl koncepcji Connected Enterprise  

czytaj dalej

Pharmena, biotechnologiczna spółka notowana na rynku NewConnect, podpisała kontrakt na sprzedaż dermokosmetyków z odbiorcą z Bangladeszu. Produkty w pierwszej kolejności będą sprzedawane w krajach Bliskiego Wschodu, a docelowo mają być dystrybuowane na 49 rynkach na świecie. Umowa handlowa ma charakter umowy istotnej, dzięki czemu w ciągu najbliższych lat może mieć znaczący wpływ na zwiększenie przychodów ze sprzedaży.

czytaj dalej

Reklama kilku leków w jednym spocie

adw. Paweł Gutowski, Czyżewscy kancelaria adwokacka | 27-03-2017

Łączne prezentowanie kilku produktów leczniczych w ramach jednego przekazu reklamowego stanowi coraz częstszą praktykę rynkową. Producenci informują w ten sposób np. o różnych postaciach farmaceutycznych leków zawierających tę samą substancję czynną lub o dostępności alternatywnych wersji smakowych danego produktu (w przypadku tabletek od bólu gardła). Na co należy zwrócić szczególną uwagę tworząc łączną reklamę kilku leków kierowaną do publicznej wiadomości w formie spotów telewizyjnych lub radiowych?

czytaj dalej

Puszka zupy Campbella, konturowa butelka Coca-Coli, tuba chipsów Pringles lub trójkątne pudełko czekoladek Toblerone – to opakowania, które znane są na całym świecie i z dużą dozą prawdopodobieństwa można stwierdzić, że to właśnie one wpłynęły na świetną sprzedaż tych produktów. Dziś opakowania to olbrzymia branża i odrębna gałąź przemysłu.

czytaj dalej

12 11 10

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.