Sobota, 25 lutego 2017 r.

Imieniny: Wiktora, Cezarego KONTRAST

wkf_2017
Partner serwisu:

Z życia branży

Uczestnik rynku farmaceutycznego ma dwa tygodnie na zapoznanie się aktualną nowelizacją Prawa farmaceutycznego. Jeżeli nie zdąży, czeka go kara. Szkopuł w tym, że przepisy zmieniają się bardzo często – podaje rynekaptek.pl za Dziennikiem Gazetą Prawną.

czytaj dalej

Czy reklama, która wskazuje, że prawdziwy mężczyzna wie, co robić, kiedy „konar nie chce zapłonąć” jest seksistowska i nie powinna być emitowana przed godz. 23? Rada Etyki Reklamy uważa, że nie – podaje rynekaptek.pl.

czytaj dalej

19 lutego br. w Warszawie miała miejsce uroczystość obchodów 25-lecia Krajowej Izby Gospodarczej. Tegoroczny jubileusz świętowany był pod hasłem: „Doświadczenie zmienia perspektywę". Podczas uroczystej gali Maciej Adamkiewicz, prezes zarządu Grupy Adamed, otrzymał pamiątkowy medal z rąk Andrzeja Arendarskiego, Prezesa KIG.

czytaj dalej

Walkę z reumatyzmem podjęli naukowcy z Ośrodka Radioizotopów Polatom, który jest częścią Narodowego Centrum Badań Jądrowych – podaje portal www.innpoland.pl.

czytaj dalej

Pod względem różnic w cenach leków jesteśmy rekordzistami Europy – przyznają aptekarze – pisze metro.gazeta.pl.

czytaj dalej

Polska Grupa Farmaceutyczna uruchomiła nowy portal dla pacjentów - Recepta.pl. Serwis opiera się na współpracy hurtowni z aptekami oraz prywatnymi przychodniami lekarskimi i oferuje dostęp do wszystkich leków na rynku farmaceutycznym. Leki zamówione na Recepta.pl pacjenci mogą odebrać bezpłatnie już w ponad 1000 aptek w całej Polsce.

czytaj dalej

Główny Inspektorat Farmaceutyczny wstrzymał obrót oraz stosowanie na terenie całego kraju leku Pantoprazole REIG JOFRE. Decyzja została wydana po otrzymaniu zgłoszenia od Wojskowej Inspekcji Farmaceutycznej we Wrocławiu, która stwierdziła obecność ciała obcego w fiolce z lekiem.

czytaj dalej

W wyniku zakończenia trwających w resorcie prac konsultacyjnych w porównaniu do projektu z 13 lutego 2015 r. zaszły zmiany.

czytaj dalej

Niemal 7,3 mld zł wydały w ubiegłym roku firmy na reklamę w mediach. To o prawie 200 mln zł więcej niż rok wcześniej. Tradycyjnie rynek reklamy napędzały branże handlowa oraz farmaceutyczna, a pozytywnym sygnałem było zahamowanie spadków w sektorze FMCG, czyli dóbr szybko zbywalnych. Najatrakcyjniejszym dla reklamodawców medium jest nadal telewizja.

czytaj dalej

Kwotę wynagrodzenia przekazywanego lekarzowi za poprowadzony wykład, wysokość darowizny wręczonej szpitalom czy koszty związane z podróżami. Między innymi tego rodzaju informacje zostaną ujawnione przez firmy farmaceutyczne ze związku INFARMA – podaje www.biznes.onet.pl.

czytaj dalej

Transparentność pozwala także zbudować zaufanie w relacjach między pacjentem a lekarzem oraz obiektywnie ocenić wartość współpracy między branżą farmaceutyczną i środowiskiem medycznym. Taki wniosek płynie po konferencji, którą w siedzibie Fundacji im. Stefana Batorego wspólnie zorganizowały Związek Pracodawców Innowacyjnych Firm Farmaceutycznych INFARMA oraz Okręgowa Izba Lekarska w Warszawie.

czytaj dalej

19 lutego ukazał się projekt rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania opłat za złożenie wniosku o wydanie zezwolenia na wytwarzanie lub import produktu leczniczego albo o zmianę zezwolenia na wytwarzanie lub import produktu leczniczego.

czytaj dalej

90 89 88

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.