Piątek, 9 grudnia 2016 r.

Imieniny: Wiesława, Leokadii KONTRAST

Partner serwisu:

Z życia branży

Herbapol Lublin - producent m.in. leków OTC i suplementów diety - wchodzi na rynek produktów dżemowych. W perspektywie zaledwie dwóch lat spółka planuje zyskać pozycję wicelidera kategorii wartej 372 mln zł, a także napędzić wzrost całego segmentu. Debiut rynkowy dżemów, konfitur i powideł marki Herbapol wspierany będzie szeroko zakrojonymi działaniami marketingowymi.

czytaj dalej

Polpharma jest partnerem Akademickich Targów Pracy Trójmiasto, które odbędą się 23 października na terenie Uniwersytetu Gdańskiego.

czytaj dalej

Obywatele Unii Europejskiej mogą uzyskiwać informacje na temat możliwych działań niepożądanych dla około 1 700 substancji czynnych z awartych w lekach dopuszczonych do obrotu na terytorium UE poprzez stronę internetową prowadzonej przez Europejską Agencję Leków (European Medicines Agency + EMA) – www.adrreports.eu.  

czytaj dalej

Pierwsi ochotnicy otrzymali eksperymentalny preparat chroniący przed gorączką krwotoczną – pisze Piotr Kościelniak.

czytaj dalej

„Rok 2015 w branży farmaceutycznej – szanse i zagrożenia”, 26 listopada 2014, Hotel Marriott, Warszawa.

czytaj dalej

5S to metoda pięciu kroków, która jest podstawowym narzędziem procesów optymalizacji i ciągłego doskonalenia. Pracownicy wytwórni we Wrocławiu uczyli się, jak zastosować jej zasady w praktyce. A wszystko to po to, by jeszcze bardziej zadbać o jakość pracy.

czytaj dalej

Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie firmy Bayer, Polacy bagatelizują związek braku ruchu i siedzącego trybu życia z zatrważającym wzrostem częstości zakrzepów krwi – schorzenia leżącego u podstaw trzech najczęstszych, potencjalnie śmiertelnych chorób układu sercowo-naczyniowego.

czytaj dalej

W kinach można już obejrzeć film „Bogowie” o prof. Zbigniewie Relidze. Czego nie dowiecie się z filmu? Kilka najciekawszych informacji przygotował na podstawie różnych źródeł Medexpress.pl.

czytaj dalej

Firmy farmaceutyczne, branża spożywcza i sieci handlowe wydały najwięcej na reklamę w mediach tradycyjnych w I półroczu 2014 r. Każdy z tych sektorów przeznaczył na promocję ponad 1 mld zł. Wielki budżet kampanii reklamowej jednak nie zawsze przekładał się na oczekiwany skutek. Tańsze, ale dobrze dobrane narzędzia pozwalają na osiągnięcie podobnej liczby wzmianek nawet bez tradycyjnych reklam.

czytaj dalej

Grupa Adamed została partnerem konferencji „Innowacyjna Europa – przyszłość współpracy nauki i biznesu" odbywającej się w ramach Europejskiego Forum Nowych Idei. Krzysztof Kurowski, dyrektor Działu Badawczo-Rozwojowego, na przykładzie Grupy Adamed omówił drogę, jaką pokonała firma, by stać się dziś liderem innowacji krajowego rynku farmaceutycznego.

czytaj dalej

Przygotowująca się do przejścia na Rynek Główny GPW innowacyjna firma biotechnologiczna rozpoczęła współpracę z Instytutem Farmaceutycznym z Warszawy, mającą na celu świadczenie na rzecz Instytutu usług z zakresu badań produktów oftalmicznych.

czytaj dalej

Spersallerg wycofany

| 10-10-2014

GIF wycofuje krople do oczu na terenie całego kraju.

czytaj dalej

93 92 91

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.