Sobota, 27 maja 2017 r.

Imieniny: Augustyna, Juliana, Jana KONTRAST

Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: Codemedia

W rankingu TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców w telewizji w 2016 roku prym wiodą producenci leków i suplementów diety. Na pierwszym miejscu uplasował się, podobnie jak w poprzednim roku, Aflofarm, a tuż za nim Polpharma – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W zestawieniu znaleźli się także producenci z branży FMCG oraz operatorzy telekomunikacyjni.

czytaj dalej

270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane były leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe. Największe środki trafiły do telewizji i radia. Nieco słabiej, zapewne przejściowo, radził sobie internet.

czytaj dalej

Firmy z branży farmaceutycznej najchętniej wykorzystywały do promocji swoich usług i produktów telewizję, inwestując w to medium 63% swojego budżetu marketingowego (dane I – III 2015 r.) - wynika z analiz niezależnego domu mediowego Codemedia.

czytaj dalej

Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld zł. Będzie to 6,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku. Wraz ze wzrostem sprzedaży leków rosną również wydatki na reklamę. Tylko w pierwszym kwartale tego roku firmy z branży farmaceutycznej wydały na promocję ponad 262 mln zł, czyli o 5 proc. więcej niż w tym samym okresie 2014 roku – wynika z danych spółki Codemedia.

czytaj dalej

By nie wpaść w reklamowy kanał

Piotr Bieńko | 29-01-2015

W 2013 roku Polacy kupili prawie 1,2 mln opakowań leków  – w UE wyprzedzili nas tylko mieszkańcy Francji, Grecji i Włoch (według IMS Health). Szczególnie chętnie sięgamy po preparaty bez recepty, a zwłaszcza po suplementy diety. W 2013 roku wydaliśmy na te produkty 3 mld złotych (według IMS Health). Łatwość dostępu i intensywna reklama w mediach to jedne z czynników, które wpływają na tak dużą sprzedaż w tej kategorii.

czytaj dalej

Polacy na leki OTC i suplementy diety wydali w ubiegłym roku ponad 11 mld zł. Wzrost wydatków klientów powoduje również wzrost wydatków firm farmaceutycznych na reklamę. W ciągu ostatnich sześciu lat zwiększył się one prawie trzykrotnie – wynika z danych spółki Codemedia.

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.