Piątek, 20 stycznia 2017 r.

Imieniny: Fabiana, Sebastiana KONTRAST

wkf_2017
Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: reklama

Cztery branżowe organizacje zrzeszające producentów i dystrybutorów suplementów diety wypracowały Kodeks Dobrych Praktyk. Zakazuje on wykorzystywania w reklamach suplementów wizerunku lekarzy i farmaceutów oraz wprowadzania konsumentów w błąd. Do końca lutego producenci mają czas, aby zobowiązać się do przestrzegania nowych zasad. Branża farmaceutyczna pozostaje jednym z największych reklamodawców w polskich mediach.

czytaj dalej

Główny Inspektor Farmaceutyczny w czwartek nakazał zaprzestania reklamy telewizyjnej leku Voltaren Max. Zdaniem GIF spot zawiera niezgodny z prawem przekaz, że tabletki nie są skuteczne w leczeniu bólu zwyrodnieniowego, skuteczny zaś jest reklamowany żel.

czytaj dalej

Reklamy leków i suplementów diety mogą zniknąć z radia i telewizji. Takie rozwiązanie rozważa Ministerstwo Zdrowia, według którego Polacy spożywają za dużo medykamentów OTC. Na ten temat wypowiadają się w Radiu Kraków dr Wojciech Kruk – pediatra i neurolog ze Szpitala Jana Pawła II, oraz dr Mariusz Makowski – psycholog społeczny z Uniwersytetu Ekonomicznego.

czytaj dalej

270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane były leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe. Największe środki trafiły do telewizji i radia. Nieco słabiej, zapewne przejściowo, radził sobie internet.

czytaj dalej

Ruszyła nowa odsłona telewizyjnej kampanii wizerunkowej, realizowanej pod hasłem „Grupa Adamed – tu polska innowacja ma swój początek”. Spoty, ukazujące innowacyjne projekty firmy, pasję i zaangażowanie jej Współpracowników oraz nowoczesne leki powstające w oparciu o polską myśl naukową, można oglądać w największych stacjach telewizyjnych.

czytaj dalej

Na Fanpagu APAP można zobaczyć nowy film reklamowy marki na dzień przed jego premierą telewizyjną.  

czytaj dalej

W czerwcu 2015 roku najwięcej na reklamę w telewizji – 83,42 mln zł – wydała firma farmaceutyczna Aflofarm.  

czytaj dalej

Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld zł. Będzie to 6,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku. Wraz ze wzrostem sprzedaży leków rosną również wydatki na reklamę. Tylko w pierwszym kwartale tego roku firmy z branży farmaceutycznej wydały na promocję ponad 262 mln zł, czyli o 5 proc. więcej niż w tym samym okresie 2014 roku – wynika z danych spółki Codemedia.

czytaj dalej

Bioretencja, czyli co?

| 08-04-2015

W reklamach leków, suplementów diety i dermokosmetyków, co pewien czas pojawiają się nieznane szerzej terminy. Ostatnio dołączyła do nich bioretencja – pisze portal www.pfm.pl.

czytaj dalej

Czy reklama, która wskazuje, że prawdziwy mężczyzna wie, co robić, kiedy „konar nie chce zapłonąć” jest seksistowska i nie powinna być emitowana przed godz. 23? Rada Etyki Reklamy uważa, że nie – podaje rynekaptek.pl.

czytaj dalej

Niemal 7,3 mld zł wydały w ubiegłym roku firmy na reklamę w mediach. To o prawie 200 mln zł więcej niż rok wcześniej. Tradycyjnie rynek reklamy napędzały branże handlowa oraz farmaceutyczna, a pozytywnym sygnałem było zahamowanie spadków w sektorze FMCG, czyli dóbr szybko zbywalnych. Najatrakcyjniejszym dla reklamodawców medium jest nadal telewizja.

czytaj dalej

By nie wpaść w reklamowy kanał

Piotr Bieńko | 29-01-2015

W 2013 roku Polacy kupili prawie 1,2 mln opakowań leków  – w UE wyprzedzili nas tylko mieszkańcy Francji, Grecji i Włoch (według IMS Health). Szczególnie chętnie sięgamy po preparaty bez recepty, a zwłaszcza po suplementy diety. W 2013 roku wydaliśmy na te produkty 3 mld złotych (według IMS Health). Łatwość dostępu i intensywna reklama w mediach to jedne z czynników, które wpływają na tak dużą sprzedaż w tej kategorii.

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.