Wtorek, 25 lipca 2017 r.

Imieniny: Jakuba, Krzysztofa KONTRAST

pf_2017
Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: reklama

W rankingu TOP 10 najbardziej aktywnych reklamodawców w telewizji w 2016 roku prym wiodą producenci leków i suplementów diety. Na pierwszym miejscu uplasował się, podobnie jak w poprzednim roku, Aflofarm, a tuż za nim Polpharma – wynika z analizy domu mediowego Codemedia. W zestawieniu znaleźli się także producenci z branży FMCG oraz operatorzy telekomunikacyjni.

czytaj dalej

Rynek suplementów diety wymaga pilnej poprawy regulacji dotyczących tych produktów. Polscy konsumenci spożywają coraz więcej suplementów diety, traktując je nierzadko jako panaceum na różne dolegliwości. Nie wiadomo jednak dokładnie, co spożywamy, gdyż wprowadzanie do obrotu i sprzedaż są praktycznie poza skuteczną kontrolą.

czytaj dalej

Cztery branżowe organizacje zrzeszające producentów i dystrybutorów suplementów diety wypracowały Kodeks Dobrych Praktyk. Zakazuje on wykorzystywania w reklamach suplementów wizerunku lekarzy i farmaceutów oraz wprowadzania konsumentów w błąd. Do końca lutego producenci mają czas, aby zobowiązać się do przestrzegania nowych zasad. Branża farmaceutyczna pozostaje jednym z największych reklamodawców w polskich mediach.

czytaj dalej

Główny Inspektor Farmaceutyczny w czwartek nakazał zaprzestania reklamy telewizyjnej leku Voltaren Max. Zdaniem GIF spot zawiera niezgodny z prawem przekaz, że tabletki nie są skuteczne w leczeniu bólu zwyrodnieniowego, skuteczny zaś jest reklamowany żel.

czytaj dalej

Reklamy leków i suplementów diety mogą zniknąć z radia i telewizji. Takie rozwiązanie rozważa Ministerstwo Zdrowia, według którego Polacy spożywają za dużo medykamentów OTC. Na ten temat wypowiadają się w Radiu Kraków dr Wojciech Kruk – pediatra i neurolog ze Szpitala Jana Pawła II, oraz dr Mariusz Makowski – psycholog społeczny z Uniwersytetu Ekonomicznego.

czytaj dalej

270 mln zł przeznaczyła na komunikację marketingową w IV kwartale ub.r. branża farmaceutyczna, o około 15 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej. Najczęściej reklamowane były leki przeciwbólowe i przeciwprzeziębieniowe. Największe środki trafiły do telewizji i radia. Nieco słabiej, zapewne przejściowo, radził sobie internet.

czytaj dalej

Ruszyła nowa odsłona telewizyjnej kampanii wizerunkowej, realizowanej pod hasłem „Grupa Adamed – tu polska innowacja ma swój początek”. Spoty, ukazujące innowacyjne projekty firmy, pasję i zaangażowanie jej Współpracowników oraz nowoczesne leki powstające w oparciu o polską myśl naukową, można oglądać w największych stacjach telewizyjnych.

czytaj dalej

Na Fanpagu APAP można zobaczyć nowy film reklamowy marki na dzień przed jego premierą telewizyjną.  

czytaj dalej

W czerwcu 2015 roku najwięcej na reklamę w telewizji – 83,42 mln zł – wydała firma farmaceutyczna Aflofarm.  

czytaj dalej

Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld zł. Będzie to 6,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku. Wraz ze wzrostem sprzedaży leków rosną również wydatki na reklamę. Tylko w pierwszym kwartale tego roku firmy z branży farmaceutycznej wydały na promocję ponad 262 mln zł, czyli o 5 proc. więcej niż w tym samym okresie 2014 roku – wynika z danych spółki Codemedia.

czytaj dalej

Bioretencja, czyli co?

| 08-04-2015

W reklamach leków, suplementów diety i dermokosmetyków, co pewien czas pojawiają się nieznane szerzej terminy. Ostatnio dołączyła do nich bioretencja – pisze portal www.pfm.pl.

czytaj dalej

Czy reklama, która wskazuje, że prawdziwy mężczyzna wie, co robić, kiedy „konar nie chce zapłonąć” jest seksistowska i nie powinna być emitowana przed godz. 23? Rada Etyki Reklamy uważa, że nie – podaje rynekaptek.pl.

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.