Środa, 18 stycznia 2017 r.

Imieniny: Małgorzaty, Piotra KONTRAST

wkf_2017
Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: suplementy

Rosną  inwestycje sektora produktów farmaceutycznych w reklamę. Tylko od stycznia do września bieżącego roku wydał on o 87 mln zł więcej niż w tym samym czasie w 2015 roku, co oznacza wzrost o 14% - wynika z analizy domu mediowego Codemedia.

czytaj dalej

Od wielu lat algi wykorzystywane są w  medycynie i kosmetyce. Najbardziej poszukiwane są algi zielone, wśród których chlorella zajmuje poczesne miejsce.

czytaj dalej

Nowym członkiem KRSiO została firma Natural Pharmaceuticals, która specjalizuje się w dystrybucji suplementów z kwasem tłuszczowym omega-3. Prezesem Zarządu Natural Pharmaceuticals jest Ulf Oldenborg, który na polskim rynku wykorzystuje doświadczenie krajów skandynawskich w dbaniu o organizm poprzez zdrową dietę.

czytaj dalej

Czy emeryt to lekoman?

| 27-01-2016

Polscy seniorzy czekają na ustawę o darmowych lekach dla osób po 75. roku życia. Minister zdrowia Konstanty Radziwiłł zapowiedział, że w ciągu kilku tygodni projekt trafi pod obrady rządu, a następnie do Sejmu. Dziś co siódmy emeryt rezygnuje z leczenia, bo przepisane środki są za drogie - czytamy na portalu medonet.pl. Ratuje się za to tańszymi suplementami. W efekcie na leki bez recepty wydaje średnio 150 zł miesięcznie, czyli dwa razy więcej niż statystyczny Polak.

czytaj dalej

Rynek w pierwszych trzynastu dniach grudnia 2014, w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego, rośnie  wartościowo (wszędzie sprzedaż w cenach detalicznych do pacjenta) we wszystkich jego kluczowych segmentach.

czytaj dalej

– Trudno mówić o modzie w zapotrzebowaniu żywieniowym człowieka. Dlatego też do suplementów diety nie należy podchodzić wyłącznie marketingowo i konsumpcyjnie, jak np. do nowego kroju spodni czy typu roweru. Jedynym wyjątkiem może być nieprzemijający trend na zgrabną sylwetkę, zdrowe odżywianie i powrót do natury – uważa Janusz Kozłowski, prezes zarządu Zakładów Farmaceutycznych Colfarm SA.

czytaj dalej

Ludwik Langer Obserwując ostatni rok w branży, zastanawiam się coraz częściej: „Dokąd zmierzają polskie małe i średnie firmy farmaceutyczne?”. Wydawałoby się, że naturalnym ich celem powinny być: 1 – produkcja leków generycznych, leków opartych o surowce naturalne, tworzenie nowych zestawień już znanych substancji czynnych, 2 – uzupełnianie polskiego rynku o to, czego nie wytwarza big pharma, a jest potrzebne pacjentom. Niestety, coraz częściej małe i średnie firmy uciekają od tych zadań, wybierając znacznie prostszy sposób na swój rozwój i zwiększenie dochodów, i przerzucając się na produkcję suplementów diety i kosmetyków, które udają leki.

czytaj dalej

Informacje na podstawie dziennego monitorowania rynku PharmaExpert: sprzedaż apteczna, w pierwszych 21 dniach stycznia 2013, w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku, rośnie zarówno ilościowo, jak i wartościowo we wszystkich segmentach rynku.

czytaj dalej

Rynek apteczny tych produktów osiągnął w zeszłym roku wartość 2,2 mld PLN (ceny detaliczne).

czytaj dalej

Rynek suplementów diety wart jest ok. 2,5 mld zł. Jest on jedną z gałęzi gospodarki, która charakteryzowała się wysoką dynamiką rozwoju, nawet ponad 30% w skali roku. Niestety tendencja wzrostowa załamała się w 2010 roku. Co jest tego przyczyną?

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.