Sobota, 22 lipca 2017 r.

Imieniny: Marii, Magdaleny KONTRAST

pf_2017
Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: pacjenci

– Zazwyczaj mówi się głośno tylko o tym, co poszło gorzej, pozostawiając pozytywne aspekty bez rozgłosu. NFZ nie jest pewnie idealną instytucją. Byłbym jednak wdzięczny za wskazanie takiej, jakkolwiek moim zdaniem taka nie istnieje, tak samo jak nie istnieje perfekcyjny system finansowania świadczeń zdrowotnych w ramach powszechnej i solidarnej składki – mówi Marcin Pakulski, wiceprezes NFZ ds. medycznych.

czytaj dalej

– Dzięki wprowadzeniu nowej ustawy refundacyjnej, mimo licznych towarzyszących temu słów krytyki, udało się zmienić filozofię realizowania polityki lekowej na lepsze. Inicjatywę przejął minister zdrowia, a rynkiem przestały „rządzić” promocje i nagrody oferowane za zakup leków, które napędzały nadmierną i niepotrzebną konsumpcję – mówi Igor Radziewicz-Winnicki, wiceminister zdrowia.

czytaj dalej

Novo Nordisk obchodzi 90-lecie podania pacjentom z cukrzycą pierwszej duńskiej insuliny.

czytaj dalej

Anna Kunysz Coraz węższa specjalizacja w branży farmaceutycznej jest już nieunikniona. Eksperci od sprzedaży dbają o to, by zwiększyć obroty i rozszerzyć sieć dystrybucji na nowych klientów, logistycy – o zapewnienie wymaganych warunków w trakcie dystrybucji oraz dostarczenie towaru na czas, a specjaliści z firmy zarządzającej należnościami – minimalizują ryzyko nieuzyskania środków finansowych w terminie.

czytaj dalej

Ludwik Langer Obserwując ostatni rok w branży, zastanawiam się coraz częściej: „Dokąd zmierzają polskie małe i średnie firmy farmaceutyczne?”. Wydawałoby się, że naturalnym ich celem powinny być: 1 – produkcja leków generycznych, leków opartych o surowce naturalne, tworzenie nowych zestawień już znanych substancji czynnych, 2 – uzupełnianie polskiego rynku o to, czego nie wytwarza big pharma, a jest potrzebne pacjentom. Niestety, coraz częściej małe i średnie firmy uciekają od tych zadań, wybierając znacznie prostszy sposób na swój rozwój i zwiększenie dochodów, i przerzucając się na produkcję suplementów diety i kosmetyków, które udają leki.

czytaj dalej

Rynek apteczny tych produktów osiągnął w zeszłym roku wartość 2,2 mld PLN (ceny detaliczne).

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.