Niedziela, 23 lipca 2017 r.

Imieniny: Brygidy, Apolinarego KONTRAST

pf_2017
Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: LeanPassion

LEAN-TRANS-FORMACJA

Radosław Drzewiecki, Leanpassion | 31-05-2016

Wartość dodaną, czyli to, za co klient może zapłacić, stanowi zwykle mniej niż 5% wszystkich czynności procesowych. Jak to zmienić, żeby ze „zwykłej” firmy stać się superprzedsiębiorstwem?  

czytaj dalej

Wielka piątka patologii

Radosław Drzewiecki, Leanpassion | 04-04-2016

Patologia społeczna – stan rzeczy znacząco odbiegający od norm i wartości powszechnie przyjętych, np. alkoholizm czy narkomania. W organizacjach również dominują patologie, a pięć z nich stanowi jedno z głównych źródeł problemów biznesowych.

czytaj dalej

Radosław Drzewiecki

| 20-09-2015

Założyciel i prezes LEANPASSION.

czytaj dalej

Radosław Drzewiecki

| 16-09-2015

Założyciel i prezes LEANPASSION.

czytaj dalej

8 filarów TPM

Grażyna Potwora | 10-10-2014

TPM (Total Productivity Maintenance) to Całkowite Produktywne Utrzymanie Maszyn. 8 filarów systemu to: autonomiczne utrzymanie, ukierunkowanie doskonalenie, specjalistyczne utrzymanie, projektowanie urządzeń, utrzymanie dla jakości, TMP w biurach, bezpieczeństwo i środowisko, szkolenie.

czytaj dalej

Sekret strategii Lean

Radosław Drzewiecki

Branża farmaceutyczna, a głównie sektor producentów leków, przez lata opierał się silnej presji konkurencyjnej w zakresie efektywności kosztowej i elastyczności, głównie w obszarze produkcji i szeroko pojmowanego łańcucha dostaw, ale również sił sprzedaży. Efekt – zestawienie podstawowych wskaźników efektywności farmacji i innych wysoce konkurencyjnych branż (automotive, sprzęt elektroniczny, FMCG) pokazuje ogromną lukę na niekorzyść tej pierwszej.

czytaj dalej

Agnieszka Sikorska-Dębek, Dariusz Deja Grupa Adamed Bartłomiej Rodawski LeanPassion Istnieje wiele rozwiązań podpowiadających jak efektywnie zarządzać łańcuchem dostaw produktów farmaceutycznych – prawidłowa implementacja to jednak dopiero początek. Działania te wymagają nieustannego dostosowywania do zmieniających się realiów wewnętrznych firmy, jak i warunków rynkowych. A ich doskonalenie można określić jako never ending story.

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.