Wtorek, 30 maja 2017 r.

Imieniny: Jana, Karola KONTRAST

Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: Emo-Farm

...wiedzę, lojalność, elastyczność, ale także dystans do siebie i poczucie humoru – odpowiada dyrektor zakładu Emo-Farm Sp. z o.o. Przeczytaj pozostałe wypowiedzi Barbary Białobrzeskiej dotyczące zarządzania ludźmi w farmacji.

czytaj dalej

... więcej by się uczył. Przeczytaj pozostałe odpowiedzi Tadeusza Pietrasza na pytania z kwestionariusza "Ludzie farmacji".

czytaj dalej

Językiem EMO-FARM

Opracowanie: Patrycja Misterek i Przemysław Płonka | 15-10-2015

Wchodzimy do „mistrzówki” będącej posterunkiem mistrzów produkcji nadzorujących procesy. Przechodzimy obok „tajfuna”, przygotowującego bazę dla produktów w postaci żelu. Czujemy powiew „air showera” zamontowanego przed naważalniami do sterydów i antybiotyków. Jak w każdym zakładzie farmaceutycznym, tak i w EMO-FARM używa się specyfi cznego języka i wypracowuje własne, unikatowe rozwiązania.

czytaj dalej

Marzenna Rodak

| 20-09-2015

Starszy specjalista ds. zapewnienia jakości i audytor w EMO FARM Sp. z o.o.

czytaj dalej

Marcin Włodarczyk

| 20-09-2015

Specjalista ds. organizacji w EMO-FARM.

czytaj dalej

Krzysztof Pertkiewicz

| 20-09-2015

Od 8 lat pracuje na stanowisku kierownika działu utrzymania ruchu i inwestycji w EMO-FARM.

czytaj dalej

– Czasami marzy mi się, żeby prowadzić własny butik, taką poradnię stylizacyjną. Byłabym wtedy w siódmym niebie. Moja praca, którą też bardzo lubię, angażuje mnie jednak w 100% – mówi dyrektor zakładu Emo-Farm Sp. z o.o., Barbara Białobrzeska.

czytaj dalej

Krzysztof Pertkiewicz: Wiele firm gromadzi podzespoły

Krzysztof Pertkiewicz, Emo-Farm | 31-10-2014

W każdym zakładzie produkcyjnym znajdziemy starszą maszynę, która wymaga częstszych przeglądów i napraw. Prace konserwacyjno-remontowe przeprowadzane są najczęściej w czasie planowanych postojów, które, niestety, wpływają na płynność produkcyjną, jak również generują koszty.

czytaj dalej

Pierwszym produktem Emo-Farm Sp. z o.o. był żel do USG. Szybko stał się hitem, gdyż wypełnił ówczesną niszę na rynku – zagraniczne preparaty były drogie, a w Polsce żadna firma nie posiadała takiego wyrobu w swoim portfolio. Na jego bazie powstawały kolejne produkty do stosowania miejscowego, które dzisiaj są wytwarzane pod znanymi markami.

czytaj dalej

– Należy znaleźć niszę i odpowiednio ją zagospodarować. Ale najważniejsze jest, żeby mieć dobry, czasem nawet banalny, pomysł – mówi dyrektor Emo-Farm Sp. z o.o. Barbara Białobrzeska, którą pytamy także o najnowsze inwestycje, funkcjonowanie firmy w korporacji i aktualne problemy branży.

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.