Niedziela, 28 maja 2017 r.

Imieniny: Justyny, Jaromira KONTRAST

Partner serwisu:

Artykuły dla tagu: dermokosmetyki

Pharmena, biotechnologiczna spółka notowana na rynku NewConnect, podpisała kontrakt na sprzedaż dermokosmetyków z odbiorcą z Bangladeszu. Produkty w pierwszej kolejności będą sprzedawane w krajach Bliskiego Wschodu, a docelowo mają być dystrybuowane na 49 rynkach na świecie. Umowa handlowa ma charakter umowy istotnej, dzięki czemu w ciągu najbliższych lat może mieć znaczący wpływ na zwiększenie przychodów ze sprzedaży.

czytaj dalej

Notowana na NewConnect spółka biotechnologiczna Pharmena S.A. osiągnęła w III kwartale 2016r. z głównej działalności operacyjnej bardzo dobre rezultaty finansowe i wzrost rentowności. Znacząco poprawiła też wyniki na poziomie skonsolidowanym.

czytaj dalej

Producent naturalnych dermokosmetyków firma L’biotica pozyskała silnego partnera finansowego i biznesowego. Dzięki temu przed polskim producentem otwierają się nowe możliwości rozwoju zarówno w kraju jak i za granicą.

czytaj dalej

Co 10 sekund na świecie diagnozuje się cukrzycę. WHO podaje, że obecnie na świecie żyje prawie 371 mln osób cierpiących na tę chorobę (około 5% światowej populacji), a liczba ta wciąż rośnie. Szacuje się, że w 2035 roku liczba chorych sięgnie 552 mln1. W Polsce jest obecnie blisko 3 mln osób z cukrzycą, z czego ok. 1 mln niezdiagnozowanych. Aby poprawić komfort życia tych osób, marka Emolium poszerza swoje portfolio o linię Emolium Diabetix®, przeznaczoną do pielęgnacji skóry suchej, odpowiednią dla diabetyków.

czytaj dalej

Bardzo dobre wyniki Pharmeny to przede wszystkim rezultat rekordowych zamówień na produkty dermokosmetyczne. Spółka konsekwentnie wzmacnia swoją pozycję w tym obszarze dzięki współpracy z sieciami aptecznymi i drogeryjnymi oraz wprowadzając na rynek kolejne nowości. Jednocześnie w zeszłym roku Spółka podjęła intensywne działania skierowane na wzrost sprzedaży eksportowej.  

czytaj dalej

Biotechnologiczna spółka z NewConnect w pierwszych 9 miesiącach 2015 r. zrealizowała projekty o przełomowym znaczeniu. Pharmena, bo właśnie o tę firmę chodzi, finalizowała II fazę badań klinicznych nad innowacyjnym lekiem przeciwmiażdżycowym, która zakończyła się ostatecznie w październiku. To pierwsza w historii polska spółka, która doprowadziła badania nad lekiem zza oceanem do tak zaawansowanego etapu. Pharmena aktywnie rozwijała też segment dermokosmetyków, których sprzedaż za trzy kwartały 2015 r. wzrosła o 25% (r/r) do 13,3 mln zł. 

czytaj dalej

Rosną wydatki Polaków na produkty sprzedawane w aptekach bez recepty. Sprzedaż tych produktów ilościowo nie zwiększa się znacząco, ale za to coraz wyższa jest ich średnia cena. Na rynek wchodzi też wiele nowych produktów, czemu towarzyszą intensywne akcje promujące, więc klienci są skłonni wydać więcej. Widać to szczególnie w segmencie suplementów diety.

czytaj dalej

Spółka biotechnologiczna odnotowała w IV kwartale 2014 r. skonsolidowane przychody na poziomie 4,12 mln zł wobec 3,39 mln zł rok wcześniej, co stanowi wzrost o 22%. Jest to efektem zwiększenia rentowności głównej, operacyjnej działalności spółki – sprzedaży produktów dermokosmetycznych.

czytaj dalej

Produkcja dermokosmetyków jest wynikiem ścisłej współpracy dermatologów, chemików i kosmetologów. Przypomina bardziej powstawanie leku niż kosmetyku.

czytaj dalej

Farmacja szuka utraconych zysków w branży kosmetycznej, która spadki w kanale tradycyjnym rekompensuje w aptekach – informuje TVN24bis za „Pulsem Biznesu”.

czytaj dalej

Dorota Soszyńska, współwłaścicielka firm Oceanic i Euro Fragrance, szacuje, że rynek dermokosmetyków w Polsce wart jest 1,2 miliarda złotych. Ta gałąź kosmetologii rozwija się bardzo dynamicznie. Z roku na rok rośnie liczba osób, które sięgają po preparaty bogate w substancje, które mają udowodnione działanie medyczne.

czytaj dalej

Od 1 stycznia br. w rzeszowskiej fabryce Sanofi wytwarzany jest nowy asortyment dermokosmetyków, takich linii jak Iwostin czy Emolium.

czytaj dalej

Na skróty

© 2014. Wszelkie prawa zastrzeżone. BMP'      O nas   Reklama   Newsletter   Polityka prywatności   Kontakt

Realizacja: Marcom Interactive
Newsletter BMP

Najważniejsze informacje ukazujące się w naszym portalu mogą otrzymać Państwo na skrzynkę e-mail za pomocą naszego bezpłatnego newslettera. Aby go zamówić prosimy wpisać swój adres e-mail w poniższym polu. Zapraszamy!

Polityka prywatności
Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.