Trendujące nowości PHLOV na wiosnę! SELF-TAN, SUNFLOW i odświeżona linia BODY CARE
Wiosenny powiew świeżości we Phlov by Anna Lewandowska trwa w najlepsze! W ciągu ostatnich tygodni w sprzedaży pojawiło się aż 9 nowych produktów, które uzupełniły bestsellerowe linie. Nowe opakowania, minimalistyczna szata graficzna i dopracowane formulacje pełne składników aktywnych, które odpowiadają za skuteczność nowych kosmetyków - zdradzamy o co warto uzupełnić kosmetyczkę w tym sezonie?
Po pierwsze, SELF-TAN!
Tego trendu nie da się zatrzymać. Kobiety pokochały produkty samooplające, a wszystkie raporty donoszą, że już nawet 40% kobiet w wieku 18-35 lat używa ich regularnie. Rosnąca wiedza dotycząca konieczności używania SPF-ów zrobiła swoje - stawiamy dziś na bezpieczną opaleniznę, unikając szkodliwego promieniowania UV na słońcu czy w solarium. Dzięki produktom samoopalającym efekt możemy osiągnąć w ciągu kilku godzin i cieszyć się promiennym, zdrowym wyglądem skóry. Nie mogło ich zabraknąć w ofercie Phlov - bestsellerowa linia GLOW została uzupełniona o dwa produkty SELF-TAN DROPS i SELF-TAN FOAM. Kropelki do twarzy i pianka do ciała - to idealne duo, które łatwo się aplikuje, a efekt zdrowej, opalonej skóry uzyskujemy w 2-3 godziny po nałożeniu. Produkty nie pozostawiają smug ani żółtych czy pomarańczowych tonów, a dodatkowo pielęgnują skórę i dbają o jej nawilżenie. Po kilku dniach w sprzedaży już wiemy, że dołączą do grona bestsellerów marki!
Po drugie, SUNFLOW!
Wspomniana wcześniej ochrona UV to must-have w każdej kosmetyczce. Większość kobiet doskonale zdaje sobie sprawę, że wyjście z domu bez SPF-a to coś, czego nasza skóra po prostu nam nie wybaczy. Produkty z linii SUNFLOW chronią i pielęgnują ją jednocześnie, spowalniając procesy starzenia się. W portfolio linii znajdują się obecnie 4 produkty - serum SPF30 i SPF50, które idealnie sprawdzają się w codziennej pielęgnacji i pod makijażem oraz dwie nowości! FACE CREAM SPF50 i BODY LOTION SPF30 - to odświeżone, ulepszone wersje poprzedniego kremu i balsamu do wakacyjnej pielęgnacji. W odpowiedzi na feedback klientek postanowiliśmy wzbogacić formulacje, by jeszcze dłużej i skuteczniej chroniły skórę przed promieniowaniem słonecznym. Zmieniliśmy też zapach, łącząc ze sobą aloes i imbir oraz opakowania - wygodne, pomarańczowe tuby sprawdzą się w każdych warunkach, zarówno na plaży, jak i na co dzień.
Po trzecie, BODY CARE!
Ta kategoria przeszła największą rewolucję. Produkty do ciała, które wspierają efekty treningów, działają ujędrniająco, modelująco i nawilżająco - to core marki Anny Lewandowskiej, która promuje zdrowe nawyki i aktywny tryb życia. Nowe BODY CARE to pięć produktów: SHOWER GEL, SALT SCRUB, SUGAR SCRUB, FIRMING BALM i MODELLING BALM. Wszystkie w nowych, eleganckich, minimalistycznych opakowaniach. Wszystkie dbają o skórę wielopoziomowo, redukując widoczność cellulitu, nawilżając ją i ujędrniając. Żel do mycia ciała dba o mikrobiom skóry i doskonałe nawilżenie, peeling solny ma działanie silnie złuszczające i antycellulitowe, a peeling cukrowy (dzięki zawartości różowej glinki!) dogłębnie nawilża, oczyszcza i wygładza. Gwiazdami linii są bez wątpienia balsamy: modelujący, który ma właściwości wyszczuplające i wspiera redukcję obwodów ciała - doskonały do nałożenia przed treningiem; ujędrniający z kolei blokuje efekt jo-jo na poziomie tkankowym i reguluje metabolizm komórek tłuszczowych. Efekt? Idealna skóra jeszcze przed wakacjami! Całą linię BODY CARE łączy też orzeźwiający i energetyzujący zapach różowego pieprzu i mandarynki - prawdziwa uczta dla zmysłów.
A to dopiero początek tegorocznych nowości we Phlov! Marka w tym roku stawiać będzie na intensywne rozbudowywanie portfolio, odpowiadanie na konkretne potrzeby skóry. Cały czas jesteśmy też w procesie zmiany dotychczasowych produktów - minimalistyczna szata graficzna, lżejsze i bardziej user-friendly opakowania, dwujęzyczne etykiety to kroki, które pozwalają nam odpowiadać na potrzeby i feedback naszych klientek oraz rozwój na rynkach zagranicznych.
Komentarze