Partner serwisu
19 kwietnia 2023
Branża w językach a język w branży
Żadna branża nie istnieje bez komunikacji, a komunikacja — bez precyzyjnego i poprawnego merytorycznie oddawania myśli w odpowiednim języku. Płaszczyzna językowa to jedna z podstaw...
19 kwietnia 2023
Bliskość natury i sielska prostota
– Podstawowymi zasadami, wokół których zbudowana została marka Sielanka, są: „bliskość natury” i „prostota” – w najbardziej pozytywnym...
18 kwietnia 2023
CSR w branży farmaceutycznej
– W 2017 r. postanowiliśmy, że nasza działalność CSR-owa powinna być szersza, wykroczyć poza dotychczasowy, lokalny obszar. Motywacją do działania były też nierozwiązane problemy...
CSR w branży farmaceutycznej
Natura zmienną jest [Phytopharm]
Farmacja w czasach pandemii [rozmowa z Ireną Rej]
Polski przemysł farmaceutyczny w czasie pandemii [wywiad z...
Przestrzeń na przyszłość... rozmowa z Andrzejem Kuchno,...
R. Łukawski (Zentiva) o lekach generycznych bez barier
T. Pietrasz: Musimy inwestować w automatyzację
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ