Partner serwisu
24 sierpnia 2023
Śliczny jak zagraniczny
Po drugiej stronie jest pięknie i kolorowo. Dziesięcioletni chłopiec stoi i patrzy. Właściwie nie stoi, tylko krąży i podgląda. Kręci się speszony, nerwowo spogląda na zegarek. Parę...
19 kwietnia 2023
Branża w językach a język w branży
Żadna branża nie istnieje bez komunikacji, a komunikacja — bez precyzyjnego i poprawnego merytorycznie oddawania myśli w odpowiednim języku. Płaszczyzna językowa to jedna z podstaw...
19 kwietnia 2023
Bliskość natury i sielska prostota
– Podstawowymi zasadami, wokół których zbudowana została marka Sielanka, są: „bliskość natury” i „prostota” – w najbardziej pozytywnym...
CSR w branży farmaceutycznej
Natura zmienną jest [Phytopharm]
Farmacja w czasach pandemii [rozmowa z Ireną Rej]
Polski przemysł farmaceutyczny w czasie pandemii [wywiad z...
Przestrzeń na przyszłość... rozmowa z Andrzejem Kuchno,...
R. Łukawski (Zentiva) o lekach generycznych bez barier
T. Pietrasz: Musimy inwestować w automatyzację
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ