Partner serwisu

Reklama

Kategoria: Magazyn

Kto czyta nasz magazyn?
Przemysł Farmaceutyczny” (w ramach którego publikowany jest dodatek „Przemysł Kosmetyczny”) dociera do przedstawicieli  kadry zarządzająco-technicznej zakładów farmaceutycznych i kosmetycznych, dyrektorów ds. technicznych i inwestycyjnych, głównych specjalistów z zakresu produkcji i technologii, działów jakości, logistyki.

Docieramy również do firm, które w swojej ofercie mają maszyny, urządzenia, technologie i rozwiązania niezbędne do funkcjonowania nowoczesnych zakładów farmaceutycznych i kosmetycznych.

Jaki mamy nakład?
2500 egzemplarzy dociera do naszych odbiorców poprzez imienną wysyłkę oraz prenumeratę. Magazyn jest również kolportowany na najważniejszych imprezach branżowych w kraju.

Jaki mamy zasięg?
Ogólnopolski

Tematyka magazynu:

  • nowoczesne technologie, maszyny i urządzenia,
  • opakowania, etykietowanie, magazynowanie oraz logistyka,
  • optymalizacja procesów wytwarzania,
  • badania i rozwój,
  • zapewnienie i kontrola jakości,
  • outsourcing i produkcja kontraktowa,
  • suplementy diety,
  • surowce i półprodukty,
  • prawo farmaceutyczne,
  • wypowiedzi ekspertów, wywiady,
  • raporty, podsumowanie oraz prognozy.


Serdecznie zapraszamy Państwa do współpracy oraz promocji na łamach magazynu „Przemysł Farmaceutyczny”.

Reklama w magazynie umieszczana jest w starannie przemyślanym, odpowiednio dopasowanym kontekście, który sprzyja budowaniu zaufania oraz trwałej lojalności odbiorców względem reklamowanych produktów i usług. Wykorzystujemy więc głęboką synergię między celem wydawniczym pisma a oczekiwaniami reklamodawców.

Co w praktyce oznacza współpraca z nami?

  • możliwość szerokiej promocji Państwa produktów lub usług,
  • precyzyjnie zdefiniowana grupa odbiorców, która świadomie sięga po pismo lub uczestniczy w konferencjach,
  • bezpośrednia, imienna dystrybucja oraz prenumerata,
  • pozytywny odbiór przez czytelników lub uczestników konferencji,
  • precyzyjnie dobrane miejsce reklamy oraz ograniczona liczba reklam, co w przeciwieństwie do magazynów komercyjnych znacząco wpływa na zwiększoną percepcję i właściwą skuteczność reklamy,
  • możliwość dotarcia do nowej grypy odbiorców Państwa produktów lub usług.

ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ