Polpharma nagrodzona za strategię CSR
Polpharma otrzymała prestiżową statuetkę Responsible Business Award w kategorii „Outstanding CSR Strategy” w konkursie zorganizowanym przez Executive Club. Nagrodę odebrała Magdalena Rzeszotalska, Dyrektor ds. Komunikacji Korporacyjnej i CSR Polpharmy.

Celem nagrody „Responsible Business Awards” jest podkreślenie zaangażowania przedsiębiorców w działania prospołeczne i pokazanie wpływu biznesu na budowanie dobrobytu całego społeczeństwa. Podczas ceremonii, która odbyła się 14 października w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie nagrodzone zostały spółki, organizacje non profit oraz osoby, które wyróżniły się wybitnymi osiągnięciami w zakresie działalności społecznej i charytatywnej.
Strategia Społecznej Odpowiedzialności (CSR) Grupy Polpharma powstała w 2015 roku i została stworzona w oparciu o szeroko zakrojony dialog z interesariuszami. Obejmuje trzy główne filary: służba pacjentom i społeczeństwu, etyczne prowadzenie biznesu oraz innowacje i rozwój wiedzy. W ramach tych wzajemnie przenikających się obszarów firma podjęła 14 zobowiązań, które chce zrealizować do 2018 roku.
Strategia ta koresponduje nie tylko z długofalowymi wyzwaniami, przed którymi stoi firma, branża farmaceutyczna oraz polska gospodarka, ale także z Celami Zrównoważonego Rozwoju ogłoszonymi przez ONZ. W ten sposób Polpharma przyczynia się do realizacji 6 Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDG):
- dobre zdrowie i jakość życia,
- równość płci,
- godna praca i wzrost ekonomiczny,
- przemysł, innowacyjność, infrastruktura,
- odpowiedzialna konsumpcja i produkcja,
- pokój, sprawiedliwość i silne instytucje.
Źródło: polpharma.pl
fot. 123rf