Polpharma Partnerem Kampanii 17/17
Polpharma została partnerem inicjatywy, służącej promocji Celów Zrównoważonego Rozwoju (ang. Sustainable Development Goals – SDGs). Cele te ogłosił w ubiegłym roku ONZ. Inicjatywa nosi nazwę „Kampania 17/17”.

Inauguracja inicjatywy odbyła się 17 maja w trakcie konferencji „SDGs w praktyce. Inspiracje dla biznesu”. Start inicjatywy otworzył ogólnopolską dyskusję na temat tego, jaką rolę w realizacji SDGs może pełnić polski biznes i czy Cele Zrównoważonego Rozwoju mogą stać się dla polskiego biznesu impulsem do rozwoju, a w przyszłości zdecydować o jego przewadze konkurencyjnej.
Choć Kampania 17/17 wystartowała 17 maja 2017 roku jej nazwa nawiązuje nie do daty, ale do 17 celów Zrównoważonego Rozwoju, z których każdy prezentowany będzie w trakcie kolejnych 17 tygodni trwania akcji. Na każdy tydzień przypadnie jeden cel, który zostanie szczegółowo omówiony i poparty przykładami dobrych praktyk. Bieżące informacje można będzie znaleźć na stronie internetowej projektu http://www.sdgs.pl/
W ramach Kampanii zaplanowano wiele działań towarzyszących, m.in.: przegląd najciekawszych inicjatyw realizujących Cele Zrównoważonego Rozwoju, cotygodniowy newsletter, spotkania eksperckie, seminaria tematyczne oraz warsztaty branżowe dla przedstawicieli różnych gałęzi biznesu.
Akcja potrwa do połowy września, a jej wyniki podsumowane zostaną w październiku 2017 r.
Kampania 17/17 powstała z inicjatywy firmy CSR Consulting i jest realizowana w partnerstwie merytorycznym z Centrum UNEP/GRID-Warszawa, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i Global Compact Network Poland. Patronat honorowy nad programem objęło Ministerstwo Rozwoju. Oprócz Polpharmy partnerami biznesowymi Kampanii są ZT Kruszwica oraz Stena Recycling.
Źródłoi fot.: polpharma.pl