ISBNews: NEUCA liczy na skokowy wzrost leków na receptę w portfolio produktów własnych
Agencja informacyjna ISBNews przywołuje wypowiedzi Piotra Sucharskiego, Prezesa NEUCA na temat rozwoju portfolio produktów własnych. NEUCA oczekuje, że marka własna Genoptim, skupiająca leki na receptę - jako najbardziej marżowa grupa produktów - będzie miała coraz większe znaczenie w portfolio spółki

NEUCA przygotowuje się do skokowego wzrostu liczby produktów Rx w 2019 i kolejnym roku, poinformował prezes.
W segmencie produktów własnych największy rozwój zakładamy dla marki Genoptim. Przygotowujemy się do skokowego wzrostu liczby produktów Rx, szczególnie w latach 2019 i 2020. Będzie rosła dynamika wpływu sprzedaży tych produktów na rynek" – cytuje Prezesa agencja ISB News.
Przychody NEUCA ze sprzedaży produktów własnych do aptek wzrosły o 12% w skali roku do 59,3 mln zł. W samym II kw. sprzedaż sięgnęła 29,9 mln zł i była wyższa o 13% r/r.
Zysk netto segmentu produktów własnych wyniósł 15,4 mln zł w I półroczu., co oznacza wzrost o 7% r/r.
Komentarze