Unilever testuje nowe formy współpracy z influencerami
Wiceprezes Unilevera Luis Di Como potwierdził, że koncern chce zwiększyć zaangażowanie w influencer marketing. Namawia jednak branżę marketingową do nawiązywania długoterminowych relacji z influencerami i wyeliminowania tych, którzy mają fałszywych obserwujących.

Jak zauważył Di Como, aż 65% globalnych firm deklaruje zwiększenie wydatków na influencer marketing. Jego zdaniem reklamodawcy faktycznie zrobią tak tylko wtedy, jeśli uda się wyeliminować problem fałszywych zasięgów. Unilever czy L’Oreal mają już sformalizowane procesy analizy i oceny tego, czy influencer pasuje do marki i czy swoich obserwujących pozyskał legalnie.
więcej na: https://marketingprzykawie.pl/espresso/unilever-testuje-nowe-formy-wspolpracy-influencerami/?utm_source=freshmail&utm_medium=email&utm_campaign=181008-newsletter
Komentarze