Partner serwisu
20 listopada 2018

Marka BodyBoom poszerza dystrybucję i dołącza do grona sprzedawców na Amazon

Kategoria: Kosmetyki

Coraz więcej polskich firm kosmetycznych sprzedaje korzystając z platformy Amazon, traktując to jako element rozwoju i szansę zdobycia milionów nowych klientów. Jedną z nich jest firma Xrocket, właściciel marki BodyBoom, która właśnie dołączyła do grona sprzedawców i brand’ów oficjalnie zarejestrowanych w Amazon Brand Registry.

Marka BodyBoom poszerza dystrybucję i dołącza do grona sprzedawców na Amazon

„Jak każda marka myśląca o umacnianiu pozycji na rynku, cały czas rozglądamy się za nowymi możliwościami poszerzenia sieci dystrybucji i zwiększenia zysków. Amazon to dla nas kolejny krok na drodze rozwoju sprzedaży na rynkach zagranicznych. W pierwszej kolejności nasze kosmetyki będą dostępne dla klientów Amazon na rynku niemieckim, a już wkrótce – dla kupujących z Anglii, Włoch, Hiszpanii czy Francji. Kosmetyki będą oferowane w sprzedaży w modelu Fullfilment by Amazon (FBA), oznacza to korzystanie z magazynów i usług logistycznych oferowanych przez Amazon. Dzięki czemu nie musimy sami budować własnej infrastruktury logistycznej i pilnować by dostawy były na czas – o jakoś i terminowość zadba sam Amazon, co powinno się przełożyć na pozytywne wrażenia klienta, a finalnie również opinie o transakcji. Na wielu rynkach Amazon staje się źródłem opinii o produktach – warto o tym pamiętać. Oczywiście wynik sprzedażowy to nie wszystko, aby chronić wizerunek marki i zadbać o właściwą prezentację naszych produktów, BodyBoom został zarejestrowany w rejestrze marek Amazona. Pozwoli to na zachowanie spójności komunikacji, a także ułatwi ochronę interesów firmy, np. przypadku kopiowania i podszywania się pod produkty naszej marki przez innych sprzedawców. Obecność na Amazonie, ze względu na restrykcyjność zasad, wymaga starannego przygotowania, jednak biorąc pod uwagę, że tylko w samych Niemczech ponad 50% populacji to użytkownicy platformy Amazon, czyli to ok. 40 mln potencjalnych odbiorców - jest to wysiłek, który się opłaci.” - mówi Iwona Czopek - Head of Marketing & Communication Xrocket.

źródło: Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ