Partner serwisu
01 marca 2022

Sielska-anielska marka stworzona przez profesjonalistów. Czyli o powrocie do wytęsknionej natury

Kategoria: Kosmetyki

Skąd pomysł na tematyczny powrót do polskich, swojskich chwil na wsi? Dlaczego Sielanka? Dlaczego właśnie teraz?

Anna Ścibor, Marketing Managerką marki Sielanka: Ostatni, szczególny dla wszystkich okres pandemii jeszcze bardziej uświadomił większości z nas, jak bardzo potrzebujemy ucieczki do natury z czterech ścian. Od lat tęsknimy za bliskością natury, zapachem owoców, ziół, bzyczeniem owadów i widokiem łąk oraz lasów… i przywykliśmy do tej tęsknoty. Nic bardziej błędnego. Natura cały czas tam jest, czeka – i należy wyciągać po nią rękę. Sielanka mówi właśnie o tym.

Na szczęście, obserwujemy, że ostatnio we wszystkich płaszczyznach życia to „wyciąganie ręki” do natury coraz bardziej staje się faktem. Ekologia, zdrowe odżywianie, sposoby spędzania czasu takie jak „działkowanie” czy glumping. To wszystko dowód na to, że chcemy poczuć się sielsko-anielsko i czerpać pełnymi garściami z darów natury oraz bogactwa tradycji. Podobnie jest w przypadku sektora beauty. Tu również konsumentki coraz bardziej doceniają produkty inspirowane naturą.

Czym marka różni się od konkurentów? Jest wiele marek, które zawierają owoce.

Sielanka to polska marka zaprojektowana i zbudowana przez ekspertów Empire Pharma od podstaw. Oznacza to, że stoi za nią dekada doświadczenia na runku kosmetycznym – profesjonalnym i konsumenckim. Od dziesięciu lat nasi twórcy opracowywali kosmetyki do użytku gabinetowego. Nadszedł czas na nową markę szeroko dostępną – także cenowo i wychodzącą naprzeciw potrzebie relaksu, odpoczynku i pielęgnacji – codziennej, dla każdego… ale inspirowanej trendem slow-life. W sielskim stylu. To właśnie wyróżnik. Kolejnym wyróżnikiem, tym razem nie marki, a produktów – jest ich fenomenalny zapach!

Jeżyna, malina i miód. Co będzie dalej? Czy planujecie kolejne linie?

Polskie lasy, sady i łąki to nieskończona skarbnica inspiracji! Na rynku dostępne są linie „Dziewczyna jak malina”, „Leśna jeżyna” i „Kraina mlekiem i miodem płynąca” – każda utkana na miarę komponentu pochodzącego z polskiej natury. W każdej linii można znaleźć produkty do włosów (szampon, 2 w 1 maska i odżywka, wcierka) oraz do ciała (żel pod prysznic, masło do ciała, krem-żel do rąk i płyn micelarny). Opinie konsumentów są bardzo pozytywne i… oni domagają się więcej! Na razie mogę powiedzieć, że to nie jest nasze ostatnie słowo.

Dla kogo przeznaczona jest Sielanka?

Sielanka stworzona została dla wszystkich, którzy chcą czerpać radość z przebywania na łonie przyrody i choć na chwilę uciec od miejskiego zgiełku. Nie ma ograniczeń wiekowych – po sielską błogość sięgają nastolatki i osoby starsze. Co ciekawe, ostatnio trend powrotu do prostoty i pozamiejskich korzeni jest widoczny coraz wyraźniej wśród najmłodszego pokolenia konsumentów. Obserwacje płynące z TikToka, Instagrama i blogosfery są jednoznaczne. Sielanka doskonale wpisuje się w te potrzeby, łącząc tradycję (wcierki do włosów, nakładane na świeżym powietrzu podczas wakacji u babci) i nowoczesność (eko-trendy wśród influencerów).

Gdzie można kupić produkty Sielanki?

Sielanka dostępna jest w drogeriach internetowych – w tym w sieci Hebe.pl. Można ją zatem kupić w całej Polsce. Bardzo cieszy nas fakt, że także w mniejszych miastach dostęp do marki jest bardzo dobry.

Gdyby miała Pani zobrazować Sielankę jednym opisem… zdjęciem, co mogłoby ono przedstawiać?

Piękny, słoneczny, lipcowy poranek w malinowym chruśniaku, zapach traw i owoców, szum wiatru pośród kolorowych uli. Spokojna kraina spowita poranną mgłą. I śniadanie na ganku…

Dziękuję za rozmowę.

Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ