Elżbieta Kłys, Lek S.A.
W firmie Lek S.A. łączy obecnie dwie funkcje: kierownika ds. projektów SCM oraz S&OP menadżera.
W 1995 r. uzyskała tytuł magistra ekonomii na Uniwersytecie Łódzkim, w 2000 r. otrzymała ceryfikat wydawany przez międzynarodową organizację APICS w zakresie CPIM (Cerified in Production and Inventory Management).
Karierę zawodową rozpoczęła w Philips Lighting Pabianice S.A. jako specjalista ds. logistyki, następnie sprawowała funkcję kierownika działu logistyki oraz Black Belt’a w holenderskim oddziale firmy Philips Lighting B.V. Kolejne doświadczenie zawodowe to praca w General Eletctric Power Controls na stanowisku lidera projektu SAP oraz dyrektora ds. zaopatrzenia materiałowego. W firmie Albea sprawowała funkcję kierownika działu logistyki oraz dyrektora regionalnego ds. logistyki.
Obecnie kontynuuje karierę w firmie Lek S.A. łącząc dwie funkcje: kierownika ds. projektów SCM oraz S&OP menadżera.
Zainteresowania poza pracą to: wycieczki górskie, jazda na rowerze oraz książki kryminalne.
Fot. zasoby własne