Polpharma doceniona za marketing i PR
Dwa projekty grupy Polpharma zostały uhonorowane prestiżowymi nagrodami w międzynarodowym konkursie na najlepsze kampanie marketingowe i PR The 2014 International Business Awards’ (potocznie Stevie Awards).

Nagroda Silver Stevie w kategorii ‘Communications or PR Campaign of the Year - Issues Management’ została przyznana kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”, w ramach której Polpharma przebadała już ponad 300 000 Polaków. Wcześniej kampania „Ciśnienie na życie” została wyróżniona nagrodą „Kampania Społeczna Roku” oraz złotem w międzynarodowym konkursie Magellan Awards.
Gold Stevie w kategorii ‘Other – Public Relations’ otrzymał projekt “Posmakuj świata”. Jest to międzynarodowa książka kucharska zawierająca unikalne przepisy pracowników Polpharmy z 17 różnych krajów. Książka została wydana w 3 językach (polski, angielski, rosyjski), w wersji papierowej oraz elektronicznej.
Źródło: www.polpharma.pl
Fot.: www.freeimages.com