Partner serwisu
11 sierpnia 2017

Gold Stevie® Award dla kampanii leku Maxigra Go

Kategoria: Z życia branży

10 sierpnia 2017 kampania leku Maxigra Go –  produkowanego i promowanego przez firmę Polpharma – została ogłoszona zdobywcą dwóch głównych nagród Golden Stevie w międzynarodowym konkursie „2017 INTERNATIONAL BUSINESS AWARDS".

Gold Stevie® Award dla kampanii leku Maxigra Go

Pierwszą Golden Stevie® Award jurorzy przyznali za launch leku Maxigra Go w kategorii “Communications or PR Campaign/Program of the Year - New Product Launch”. Drugie złoto kampania Polpharmy dla Maxigry Go otrzymała za marketing produktu konsumenckiego (Maxigra Go) w kategorii „Communications or PR Campaign of the Year - Marketing - Consumer Products”.

Lek na zburzenia erekcji Maxigra Go został wprowadzony na rynek leków bez recepty w grudniu 2016. Strategię PR marki oparto na wsparciu klasycznej promocji przez szeroki mecenat i edukację. Działania dla Maxigry Go powiązano z hitem kinowym „Sztuka kochania. Historia Michaliny Wisłockiej”, popularyzując temat zdrowia seksualnego i postać Michaliny Wisłockiej. Zaledwie pół roku od launchu Maxigra Go zdobyła pozycję lidera świadomości marek wśród środków na zaburzenia erekcji dostępnych bez recepty (IQS 06.2017 wśród użytkowników leków OTC na zaburzenia erekcji), a zdrowie seksualne znów stało się tematem rozmów Polaków.

International Business Awards potocznie nazywany STEVIES, to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów w branży marketing i PR. Zgłoszenia mogą przesłać firmy i organizacje z całego świata – publiczne i prywatne, komercyjne i non-profit, korporacje i mała przedsiębiorstwa. W tegorocznej edycji do IBA trafiło ponad 3 900 zgłoszeń z ponad 60 krajów. Zwycięzców wybrało grono jurorów w składzie 200 managerów wyższego stopnia z całego świata.

Źródło i fot.: polpharma.pl

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ