Partner serwisu
06 września 2017

Z zielnika babuni wprost na półki drogerii – nowa marka Buña

Kategoria: Kosmetyki

Firma Basel Olen Pharm wprowadza do swojego portfolio markę wykorzystującą wielopokoleniową tradycję zielarską Polek we współczesnym wydaniu. Buña stanowi odpowiedź na podstawowe potrzeby pielęgnacyjne wszystkich kobiet. Ziołowe formulacje kosmetyków oferowanych przez markę inspirowane są naturą, tradycyjnymi przepisami na piękno i… sprawdzonymi poradami naszych babć. Co w nich znajdziemy? Melisę, szałwię, rozmaryn oraz aloes.

Z zielnika babuni wprost na półki drogerii – nowa marka Buña

Buña to polska marka kosmetyków, która wykorzystuje tradycyjną mądrość, wiedzę i doświadczenie, przekazywane przez kobiety z pokolenia na pokolenie. Marka bazuje na zaufaniu do naturalnych składników takich jak: melisa, która regeneruje i odżywia skórę nadając jej wyjątkową miękkość, działający przeciwzmarszczkowo, rewitalizujący i ujędrniający cerę rozmaryn, bogata w witaminy oraz minerały, oczyszczająca i normalizująca szałwia oraz nawilżający, kojący i łagodzący aloes.

Tradycyjne receptury

W ofercie marki znajdziemy kosmetyki do ciała, twarzy i włosów kierowane do kobiet, które cenią ziołowe, sprawdzone receptury. Polki coraz częściej darzą zaufaniem produkty nasycone roślinnymi składnikami, dlatego chętnie sięgają po skuteczne i bezpieczne w użyciu kosmetyki inspirowane naturą. Właśnie z myślą o ich potrzebach i oczekiwaniach powstała Buña.

Buña to wyjątkowa marka polskich kosmetyków, którą wyróżnia zastosowanie na nowo tajemnic zdrowia i urody naszych babek i prababek. Czerpiąc z wielowiekowej tradycji zielarskiej proponuje Polkom skuteczne i proste sposoby na pielęgnację we współczesnym wydaniu. Szerokie portfolio marki to odpowiedź na potrzeby pielęgnacyjne kobiet i ich rodzin. Jestem przekonana, że Buña zaspokoi oczekiwania klientów, którzy ufają naturze i doświadczeniu naszych babć.

– mówi Paulina Kijanowska, brand manager marki Buña.

Cała koncepcja marki Buña jest oparta na polskiej tradycji zielarskiej. Wyjątkowe, pięknie pachnące formulacje są nasycone roślinami, które pochodzą z naszych łąk, ogrodów i doniczek. Ziołami, które swoim zapachem przywodzą na myśl sielskie wakacje u babci.

– mówi Sylwia Jakubowska, New Brand and Product Development Manager, która odpowiada za stworzenie marki.

źródło: Informacja prasowa
fot. Informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ