Aflofarm z Dyrektorem Rynków Zagranicznych
Paweł Tomczak, poprzednio Prezes Zarządu firmy Walmark, objął funkcję Dyrektora Rynków Zagranicznych w firmie Aflofarm Farmacja Polska. Powołanie nowego stanowiska jest zapowiedzią nowej strategii rozwoju firmy na rynkach zagranicznych.
Paweł Tomczak zaczynał swoją karierę w marketingu w branży FMCG. Przez ostatnie 15 lat piastował różne funkcje w firmach z branży farmaceutycznej. Pierwszą była US Pharmacia (późniejsza USP Zdrowie), gdzie sześć lat spędził w marketingu przechodząc od stanowiska Brand Managera, aż do Marketing Unit Directora. W 2007 roku objął stanowisko Dyrektora Sprzedaży, przejmując odpowiedzialność za całość aktywności komercyjnych firmy na rynku aptecznym, jak i pozaaptecznym. Na początku 2011 roku dołączył do Grupy Sanofi jako Dyrektor Generalny spółki Nepentes S.A., którą Sanofi kupiło kilka miesięcy wcześniej. Po kilku miesiącach przejął stery całego biznesu OTC Sanofi w Polsce. W drugiej połowie 2013 roku objął stanowisko Dyrektora Generalnego spółki Walmark. Do Aflofarmu trafił z początkiem 2018 r.
Powołanie nowego stanowiska jest zapowiedzią nowej strategii rozwoju Aflofarmu na rynkach zagranicznych.
Dotychczas rola Aflofarmu polegała przede wszystkim na pozyskiwaniu zagranicznych dystrybutorów dla naszych produktów. Dzięki tej strategii nasze produkty są już dostępne w 30 krajach na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Stanach Zjednoczonych, czy na Bliskim Wschodzie. Teraz będziemy dążyć do tego, by samodzielnie tworzyć struktury naszej organizacji poza granicami kraju, a także wspierać rozpoznawalność i pozycje naszych marek na tych rynkach
powiedział Paweł Tomczak
Komentarze