Lovela w rytmie małych i dużych serc od pierwszego dnia
W tym roku, podczas 31. Finału, po raz trzeci serca marki Lovela i Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zabiją tym samym, gorącym rytmem. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo małych i dużych, Lovela kolejny raz łączy siły z WOŚP, dokładając cegiełkę w walce z groźną dla życia sepsą. Poprzez platformę Allegro, każdy z nas może wesprzeć zbiórkę poprzez zakup charytatywnego, emocjonalnego e-booka pełnego wkazówek
o rodzicielstwie.
Od ponad 20 lat Lovela jako lider wśród środków piorących dla dzieci cieszy się niegasnącym zaufaniem mam, dbając o bezpieczeństwo najmłodszych już od pierwszych dni życia. Dzięki delikatnej i przetestowanej dermatologicznie formule, produkty Lovela Baby i Lovela Family, są bezpieczne dla skóry dziecka, jak i całej rodziny, co potwierdzają pozytywna opinią Instytut Matki
i Dziecka oraz Polskie Towarzystwo Alergologiczne. W tym roku na znak współpracy z WOŚP, po raz kolejny na sklepowych półkach zagościła limitowana edycja mleczek Lovela Baby ze specjalnymi etykietami zaprojektowanymi przez wyjątkowego dyrygenta Orkiestry - samego Jurka Owsiaka.
Dołącz do nas - graj z Lovela i WOŚP!
Katarzyna Sowa, Senior Brand Manager marki Lovela przyznaje, że jako mama cieszy się, że reprezentuje markę, dla której bezpieczeństwo dzieci jest najważniejsze oraz która aktywnie angażuje się w działania związane z Orkiestrą: „Ogromnie cieszymy się, że już po raz trzeci serca Loveli i WOŚP biją tym samym rytmem podczas 31. Finału. Współpraca z Orkiestrą jest dla nas całkowicie naturalna, ponieważ bezpieczeństwo dzieci już od pierwszych dni życia, jak i całych rodzin to od zawsze priorytet marki Lovela. Wierzymy, że dzięki naszym działaniom uda się zebrać znaczące środki na wsparcie tegorocznego celu, dając wszystkim szansę na bezpieczne, zdrowe życie. Grajcie razem z nami, razem z Lovelą!”
Na tym jednak nie koniec. Z myślą o wszystkich, którzy podczas finałowego weekendu zdecydują się odwiedzić strefę pod PKiN, marka Lovela przygotowała wyjątkową, rodzinną atrakcję – prawdziwą wenecką karuzelę, która wywoła uśmiech na twarzy każdego – dziecka i dorosłego. Nie zabraknie również wolontariuszy Lovela, kwestujących na rzecz tegorocznego celu WOŚP.
Z myślą o tych, którzy nie mogą pojawić się podczas finałowego weekendu w stolicy, marka Lovela planuje relację w social mediach, dzięki którym każdy będzie mógł poczuć klimat tegorocznej edycji wielkiego grania Lovela & WOŚP. Więcej informacji www.wosp.lovela.pl
Komentarze