Partner serwisu

2/2009

Od redakcji

Temat numeru 2/2009

Rynek OTC w Polsce: dynamiczny wzrost der mokosmetyków i suplementów diety
Agnieszka Stawarska
5
Rola patentów w przemyśle farmaceutycznym – strategie patentowe fi rm generycznych działających w Europie
Rafał Witek
8
Znaki towarowe – legalny monopol
Wojciech L. Olszewski
11
Import produktów leczniczych Agnieszka Obszańska -Szubart
Agnieszka Obszańska -Szubart
16

Zarządzanie jakością

Gwarancja szczelności w czystych pomieszczeniach Karol Szymczyk
Karol Szymczyk
20
Higiena farmaceutyczna jako element zapewnienia jakości cz. 2.
Maria Kurszewska
22
Innowacyjne Sorbenty Trybu Mieszanego (Mixed-Mode) i Membrany dla Chromatografi i Procesowej, cz.II.
Dirk Sievers, Sylvio Bengio
26
Kolejne wyzwanie
Małgorzata Czerepak
30
Kaizen w przemyśle farmaceutycznym
Anna Kwiatkowska
31

Maszyny i urządzenia

Tabletkowanie w laboratorium
Jerzy Lasota
34
Odporna na kryzys
Eugeniusz Góra
34
Bezpieczeństwo podczas procesu filtracji
Adam Zahler
43
Gospodarka smarownicza
Andrzej Dudek
46
Walidacja metody analitycznej dla badań równoważności biologicznej
Marta Nita
48

Opakowania i logistyka

Elektroniczna gospodarka w farmacji cz. III
Anna Kosmacz -Chodorowska
56
Globalny Standard Traceability dla branży farmaceutycznej i ochrony zdrowia Cz. I.
Grzegorz Sokołowski
60

O tym się mówi

Uzależnienie czy niewinna zabawa?! Podział środków odurzających cz. II.
Marta Pałus
64
Annual Registration Summit
autor
69
Rekordowa frekwencja podczas Kongresu PHARMtech 2009
Jeremy James
70
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ