Partner serwisu
10 lipca 2017

Adamed SmartUP ze statuetką - Kampania społeczna roku 2016

Kategoria: Z życia branży

Program ADAMED SmartUP został nagrodzony w prestiżowym konkursie „Kampania Społeczna Roku 2016” w kategorii Programy Edukacyjne Firm (CSR).

Adamed SmartUP ze statuetką - Kampania społeczna roku 2016

Do finału konkursu organizowanego przez Fundację Komunikacji Społecznej oraz portal www.kampaniespoleczne.pl zakwalifikowały się działania 56 organizacji pozarządowych, firm, instytucji publicznych i osób prywatnych. Wśród nich znalazł się prowadzony przez Fundację Grupy Adamed program ADAMED SmartUP.

Statuetkę 3 lipca br. w imieniu Fundacji odebrała Larysa Żuchowska z Fundacji Grupy Adamed.

Jesteśmy dumni, że ADAMED SmartUP po raz kolejny został dostrzeżony w prestiżowym konkursie. Największą jednak dumą i motywacją jest dla nas zdolna, polska młodzież, którą możemy wspierać w programie – powiedziała Larysa Żuchowska.

Fundacja Komunikacji Społecznej to organizacja pozarządowa, której celem jest działanie na rzecz rozwoju marketingu społecznego i tworzenie warunków współpracy organizacji pozarządowych, mediów i biznesu. Dzięki swojemu doświadczeniu, FKS umożliwia przedstawicielom różnych branży poszerzać wiedzę i umiejętności w zakresie marketingu społecznego, pomagając tym samym w tworzeniu skuteczniejszych kampanii społecznych.

Pełna lista nominowanych i nagrodzonych kampanii znajduje się TUTAJ.

 

Źródło i fot.: adamed.com.pl

 

Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ