Partner serwisu
28 sierpnia 2019

Jak branża medyczna inwestuje w technologie? Firma Cybercom zaprasza do udziału w badaniu

Kategoria: Aktualności

Cyfrowa transformacja dotyczy każdego aspektu branży medycznej – od sztucznej inteligencji i mobile health, po druk 3D i robotykę. Jak różne firmy radzą sobie z wyzwaniami związanymi z inwestowaniem w technologie? Jak duży budżet przeznaczają na innowacje? Co robią, żeby wyprzedzić konkurencję? Firma Cybercom zaprasza do udział w badaniu trendów technologicznych w branży medycznej. Jego uczestnicy otrzymają bezpłatny raport „Strategiczna rola technologii w branży medycznej 2019”.

Jak branża medyczna inwestuje w technologie? Firma Cybercom zaprasza do udziału w badaniu

Innowacja w służbie zdrowia jest koniecznością zarówno dla rozwoju przemysłu, jak i w celu polepszenia opieki nad samym pacjentem. Jednak aby miała ona miejsce, potrzeba odpowiednego środowiska.

Firma świadcząca usługi w zakresie doradztwa technologicznego Cybercom Poland postanowiła sprawdzić:

  • jak wiele firm z branży medycznej posiada formalną strategię rozwoju cyfrowego,
  • w jakim stopniu inne firmy z sektora inwestują w rozwój kompetencji technologicznych wewnątrz organizacji,
  • ile pieniędzy w porównaniu z całym budżetem przeznaczają na projekty technologiczne,
  • jakie technologie dominują w branży, a w jakie wyraźnie zamierza ona inwestować?

W związku z tym Cybercom prowadzi obecnie badanie „Strategiczna rola technologii w branży medycznej 2019”. Ma ono na celu poznanie trendów technologicznych w szeroko pojętej branży medycznej.

Cybercom zaprasza do udziału wszystkie firmy z szeroko pojętego sektora opieki zdrowotnej. Aby wziąć udział w badaniu należy wypełnić ankietę dostępną tutaj.

Uczestnicy badania będa mogli otrzymać bezpłatny raport, który pozwoli im sprawdzić, jak ścieżka innowacji w naszej firmie wypada w porównaniu z konkurencją,

- W ubiegłym roku Cybercom, jako firma specjalizująca się w doradztwie technologicznym, zrealizował ponad 30 projektów technologicznych dla branży medycznej. Zaobserwowaliśmy cechy wspólne dla klientów z tego obszaru, który jest jednym z najbardziej dynamicznych pod kątem zapotrzebowania na innowacje. Chcemy skonfrontować zdobytą w praktyce wiedzę z twardymi danymi, a następnie przekazać wnioski całej branży. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się przeprowadzić badanie – mówi Anna Fuks, Marketing Manager Cybercom Poland.

Raport z badania zostanie przekazany jego uczestnikom jesienią tego roku.

źródło: informacja prasowa
fot. informacja prasowa
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ