Partner serwisu
02 marca 2020

LoveBrands Relations dla ogólnopolskiego programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Kategoria: Aktualności

Ta ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna informuje Rodziców o roli prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia i wspiera w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich dzieci. Od lutego br. program ten jest wspierany przez agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations.

LoveBrands Relations dla ogólnopolskiego programu edukacyjnego „1000 pierwszych dni dla zdrowia”

Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia, której misją jest edukacja o roli żywienia na różnych etapach życia człowieka poprzez realizację projektów edukacyjnych, zmian systemowych oraz strategicznego partnerstwa w ramach trzech obszarów: roli żywienia w chorobie, edukacji żywieniowej w 1000 pierwszych dni oraz zdrowego starzenia się.

Ogólnopolski, edukacyjny program „1000 pierwszych dni dla zdrowia” ma na celu edukowanie przyszłych rodziców oraz rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w Polsce, jak również przedstawicieli środowiska medycznego, o kluczowej roli prawidłowego żywienia w okresie 1000 pierwszych dni życia.

LoveBrands Relations zajmuje się obsługą PR programu, relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.

„1000 pierwszych dni dla zdrowia” to kampania społeczno – edukacyjna o ogromnym znaczeniu i ponadprzeciętnym potencjale, który zamierzamy wykorzystać w 1000 procentach – mówi Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Relations.

Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada Zuzanna Bieńko, Communications Expert oraz Dominika Kaczyńska, Communications Consultant.

Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.

źródło: informacja prasowa
fot. 123rf.com/ zdjęcie ilustracyjne
Nie ma jeszcze komentarzy...
CAPTCHA Image


Zaloguj się do profilu / utwórz profil
ZAMKNIJ X
Strona używa plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. OK, AKCEPTUJĘ